مطلبی در مورد سربازی عالیشاه وجود ندارد

علی‌اکبر طاهری بعد از جلسه هماهنگی باشگاه‌ها در سازمان لیگ گفت: هماهنگی لازم برای بازی‌های آینده لیگ و لیگ قهرمانان آسیا انجام شد و نکاتی راجع‌به جدول و تقویم بازی‌ها بیان شد. با توجه به شروع بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا جدول مسابقات در نیم‌فصل دوم فشرده می‌شود، مخصوصاً تیم‌هایی که در جام حذفی حضور دارند کارشان سخت‌تر است و استقلال هم بازی‌های پلی‌آفش قبل از بازی‌های گروهی آسیایی است.

وی افزود: در بخش برنامه‌ریزی که در مربوط به AFC است ما نمی‌توانیم نقشی داشته باشیم اما در مورد برنامه لیگ خودمان می‌توانیم انعطاف به خرج دهیم و با قرار دادن فاصله‌های بیشتر بین بازی‌ها کمی برنامه را تعدیل کنیم تا کمترین فشار روی باشگاه‌ها وارد شود اما این وضعیت برای تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان سخت‌تر است.

طاهری در مورد اینکه برانکو لیست خریدش را به باشگاه ارائه کرده است، تصریح کرد: هر باشگاهی این برنامه‌ریزی را برای خود در نیم‌فصل دارد، ما باید بر اساس تعریف‌های مشخص کارمان را جلو ببریم. تمام تیم‌ها با برنامه‌ریزی کارشان را می‌کنند تا در آینده بتوانند نتایج بهتری کسب کنند.

وی در مورد بحث سرباز شدن امید عالیشاه و احمد نوراللهی خاطرنشان کرد: در مورد عالیشاه مطلبی نداریم، اما نوراللهی قرار است سرباز شود و در یکی از تیم‌های نظامی بازی کند.

وی درمورد بحث جذب سروش رفیعی گفت: فعلاً بازی‌های ما در لیگ ادامه دارد و کارمان را پیش می‌بریم و در نیم‌فصل برای جذب او اقدام می‌کنیم.