وزیر ورزش درباره منصوریان و زمانی تصمیم می‌گیرد

افتخاری در همین ارتباط گفت: «گزارش کاملی به وزیر ورزش ارائه کردم و وی دستور داد امروز اعضای هیئت مدیره دور هم جمع شده و در مورد فعالیت‌مان صحبت کنیم. مقرر شد که سلطانی‌فر به حسن زمانی بگوید در مسائلی که مربوط به کادر فنی می شود دخالت نکرده و در حیطه وظایف خودش انجام وظیفه کند».

مدیرعامل استقلال با بیان این که مصاحبه های زمانی فکر سرمربی تیم را مشغول کرده است، ابراز امیدواری کرد که بعد از نشست امروز هیات مدیره این اختلاف نظرها و سوء تفاهمات از بین رفته و همه عوامل مدیریتی و اجرایی برای سربلندی استقلال تلاش کنند.

با این تفاسیر می توان گفت نشست دیروز منصوریان و افتخاری با سلطانی فر به ضرر مخالف اول این روزهای سرمربی استقلال تمام شده است چون با ادعایی که افتخاری در خصوص مهر سکوت بر دهان زمانی از جانب وزیر ورزش مطرح کرد، به نظر می رسد دیگر نباید شاهد موضع گیری های تند این عضو هیات مدیره استقلال باشیم مگر این که معادلات اطراف تیم در هفته های آتی به نحو دیگری رقم بخورد.

نکته دیگر این که هیچ بعید نیست ظرف مدت کوتاهی شاهد تغییرات در هیات مدیره با چیدمانی جدید باشیم تا نگرانی های منصوریان از بابت مخالفانی که در این هیات مدیره دارد از بین برود. در نشست اخیر سرمربی استقلال با وزیر گزارشی از تعداد مصاحبه های زمانی در طول چند هفته گذشته به رئیس مجمع باشگاه ارائه شد که باعث تعجب سلطانی فر نیز شد؛ از همین رو هیچ بعید نیست در روزهای آتی هیات مدیره دستخوش تصمیماتی جدید شود؛ به خصوص با حمایتی که وزیر از مدیریت و کادر فنی استقلال انجام داد.