چرا منصوریان به ملاقات وزیر ورزش رفت؟

فردای همان روزی که علیرضا منصوریان و سید رضا افتخاری به دیدار مسعود سلطانی فر رفتند تا از حسن زمانی عضو هیات مدیره باشگاه بابت حرف هایش گلایه کنند و از وزیر بخواهند جلوی انتقادات عضو هیات مدیره را بگیرد، یک مقام رسمی ورزش در گفتگوی خودمانی با خبرنگاران مدعی شد وزیر ورزش به شدت از این کار افتخاری و منصوریان دلخور است و می گوید من درگیر مسائل کلان ورزش هستم و مدیرعامل و سرمربی استقلال نباید من را وارد جزییات کنند.

اما روز گذشته افتخاری مدعی شد وزیر ورزش خودش خواسته با منصوریان ملاقات داشته باشد و به مدیرعامل استقلال گفته حالا که به دیدن او می آید منصوریان را هم با خودش ببرد!

در همین خصوص با یکی از مسئولان وزارت ورزش تماس گرفتیم که با لبخند گفت: «یعنی وزیر ما تا این حد بیکار است؟ حوزه ورزش و جوانان در هر 24 ساعت اندازه 48 ساعت کار دارد و وزیر صبح از لحظه ای که وارد ماشین می شود و به سمت وزارتخانه می آید تا شب موقع خواب درگیر مسائل کلان این دو حوزه است و اصلا علاقه ای ندارد به مسائل جزیی ورود کند.»

وی تاکید کرد: «شما مطمئن باشید این ملاقات به درخواست شخص وزیر صورت نگرفت و افتخاری گفت می خواهد با منصوریان به دیدار سلطانی فر بیاید که همکاران وزیر هم تصور کردند حتما مساله مهم در میان است و آخرش مشخص شد بحث در حد دلخوری از یک عضو هیات مدیره "سطحی" است!»