فرکی: در جدول جایگاه مناسب و شایسته‌ای نداریم

 حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار فردا با پیکان عنوان کرد: بازی با پیکان یک دیدار خانگی برای ما خواهد بود. ما در جدول هنوز جایگاه مناسب و شایسته‌ای نداریم.

وی افزود: سه امتیاز بازی با پیکان برای ما ارزش 6 امتیازی و حتی بنا به دلایلی می‌تواند بیشتر از این ارزش داشته باشد. تلاش ما این است با توجه به مشکلاتی که داریم سه امتیاز بازی را کسب کنیم. هرچند مشکلات ما پابرجاست و 6-5 بازیکن مصدوم هستند و به این بازی نمی‌رسند.

سرمربی سایپا خاطرنشان کرد: با توجه به مصدومانی که داشتیم با یکسری جوان به مصاف صنعت نفت آبادان رفتیم و پیروزی خوب خارج از خانه را کسب کردیم. برای اینکه بتوانیم قدر سه امتیاز هفته گذشته را بدانیم محکوم به پیروزی مقابل پیکان هستیم. با همه احترام برای کادر فنی و بازیکنان پیکان، می‌خواهیم برنده از زمین خارج شویم. هرچند فوتبال قابل پیش بینی نیست. پیکان شروع خوبی در لیگ داشته اما تفاوت ما با پیکان این است که ما 4-5 بازی بدشانسی آوردیم و آنها با خوش شانسی توانستند تساوی‌ها را با پیروزی عوض کنند. امیدوارم با سه امتیازی که مقابل پیکان می‌گیریم خودمان را به میانه جدول برسانیم.

وی بار دیگر با اشاره به مصدومان تیمش عنوان کرد: الکساندرو، مهدی شیری، مهدی ترابی، مهدی بدرلو و امید خالدی که روز گذشته انگشت پایش در رفت مصدوم هستند. شاید خالدی بتواند برای ما بازی کند.

فرکی در پاسخ به این سوال که استعفای او چقدر به تیم شوک وارد کرد، گفت: اعتقاد من این است که شاید آنقدر کار کنیم اما به چیز مطلوبی که می‌خواهیم نرسیم. سه بازیکنی که هفته گذشته برای سایپا بازی کردند بیشتر از 3 تا 4 روز کار نکرده بودند، بنابراین تا مجموعه جدید کارش شکل بگیرد نیاز به زمان دارد. شاید در نیم فصل جابجایی چند مهره داشته باشیم و تیم تقویت شود.

«تمام تلاش مجموعه این است که به جایگاه مناسبی دست پیدا کنیم». سرمربی سایپا با بیان این جمله ادامه داد: اشاره شما به استعفا و انگیزه به بازیکنان جای خود دارد اما در نظر داشته باشید در برخی از بازی‌ها برخلاف اینکه عملکرد خوبی داشتیم موقعیت‌ها را از دست می‌دادیم. همچنین در بحث داوری بدشانس بوده و اشتباهات غیرعمد منجر شد که نتوانیم نتیجه را به سود خودمان به پایان ببریم.

فرکی عنوان کرد: جایگاه ما با تیم پنجم و ششم جدول تنها در دو پیروزی است اما معنای حرف‌هایم این نیست که ما مشکل نداشته باشیم. تلاش ما این است که از این وضعیت خارج شویم.