به بازیکنان تراکتورسازی هشدار دادم

 امیر قلعه‌نویی شامگاه امروز در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر سپاهان اصفهان اظهار داشت: سپاهان یک باشگاه جنتلمن است و من دو سال که در اصفهان در خدمت این تیم بودم از این تیم و سپاهان و مردم اصفهان خاطرات خوبی دارم.

وی گفت: سپاهان باشگاهی است که دوست دارد به مردم خدمت کند و امیدوارم این باشگاه همین روند را ادامه دهد و تیم بسیار خوبی است و هفته گذشته با 4 گل به پیروزی رسیده و برای بازی ما از روحیه بالایی برخوردار هستند.

وی گفت: من در یکی دو روز گذشته با بازیکنان صحبت کردم و هشدار دادم که از باد و غرور پیروزی برابر استقلال خارج شوند و فقط به سپاهان  و بازی بعدی در جام حذفی فکر کنند.

قلعه‌نویی گفت: ما تیم تراکتورسازی هستیم و هر چه در شرایط مسابقه قرار داشته باشیم بهتر خواهیم بود و رفته رفته به شرایط مطلوب خود نزدیک می‌شویم.

وی گفت: ما در هر بازی هدف اول‌‌مان این است که گل نخوریم و بعد به دنبال زدن گل هستیم و حریفان تلاش می‌کنند با افزایش لایه‌های دفاعی برنامه‌های ما را متوقف کنند.

قلعه‌نویی تصریح کرد: امروز هر تیمی که برابر تراکتورسازی قرار می‌گیرد با انگیزه بالایی بازی می‌کند و من از این بابت خوشحال هستم که به درجه‌‌ای رسیدیم که حریفان درصدد هستند برابر ما خودنمایی کنند.

سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت: ما تنها بازی برابر تیم سایپا خوب نبودیم و در بقیه بازی‌ها که مستحق پیروزی بود و اگر چمن ورزشگاه آزادی را داشتیم من قول قهرمانی تیم تراکتورسازی را می‌دادم و من امیدوارم ورزشگاه یادگار امام هر چه سریع‌تر آماده شود و بتوانیم در دور برگشت در این زمین به مصاف حریفان خود برویم.