پیروزی امروز تقدیم به محرم نویدکیا شد

عبدالله ویسی پس از برتری 2 بر یک تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز در نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

 

پیروزی امروز تقدیم به محرم نویدکیا

 

بازی شجاعانه‌ای را ارائه کردیم و لیاقت برتری مقابل سپاهان را داشتیم. ما امروز مقابل یکی از بهترین‌ تیم‌های لیگ برتر بازی کردیم که بازیکنان، مربی و هواداران خیلی خوبی دارد. واقعاً به شاگردانم خسته نباشید می‌گویم. همیشه دوست داشتم در یک جای خوب، یک برد خوب کسب کنیم تا به محرم نویدکیا تقدیم کنم. او امسال کمک زیادی به ما کرد و پیروزی امروز را به او تقدیم می‌کنیم.

 

 

 

برای استفاده از فضای پشت ایران پوریان برنامه داشتیم

ما در بازی‌های قبل دوندگی خوبی داشتیم. تراکتورسازی را به خوبی می‌شناختیم و به خوبی این تیم را آنالیز کرده بودیم . ایران‌پوریان هم بیشتر در حمله شرکت می‌کرد و مان نیز از این منطقه استفاده کردیم. خوشبختانه از نقشه‌هایی که کشیدیم نتیجه گرفتیم.

 

 

دنبال وقت تلف کردن نبودیم

بازیکنان ممکن است زمین بخورند. ما منتظر این نبودیم که توپ به بیرون برود یا وقت تلف کنیم. نیمه اول سه دقیقه وقت اضافه داشت و نیمه دوم هم چهار دقیقه. فکر نمی‌کنم با این تفاسیر وقت‌کشی صورت گرفته باشد.

 

 

لیگ برتری نسبت به سال گذشته داریم

من دقایقی در این بازی احساساتی شدم. در این فصل همه تیم‌ها خوب هستند و برای بردن به زمین می‌آیند. هیچ تیمی برنده یا بازنده نیست و بازی‌های زیبا و پویایی را مشاهده می‌کنیم. به جز پرسپولیس و تراکتورسازی که خود را به نوعی از سایر تیم‌ها جدا کرده و برای قهرمانی نیم‌فصل می‌جنگند همه زیبا بازی می‌کنند و امسال لیگ بهتری نسبت به فصل گذشته داریم.

 

 

ایرادهایی داریم که نیم فصل رفع می کنیم

برنامه‌هایی برای تعطیلات داریم. حالا که تراکتورسازی را بردیم به خودباوری خوبی رسیدیم. ایرادهایی داریم که باید در نیم‌فصل آنها را رفع کنیم. خود من با برد تراکتورسازی اوج می‌گیرم. بردن چنین تیم‌هایی بسیار سخت است و از لحاظ روحی و روانی روحیه بازیکنان را بالا می‌برد.

 

 

امیدوارم یادگار زروتر آماده شود

تماشاگران تبریز لیاقت دارند که در ورزشگاه یادگار امام (ره) بازی‌های تیم خود را تماشا کنند. کاری به برد و باخت تراکتورسازی ندارم، اما امیدوارم هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) بازی‌های تیم خودرا ببینند. من احترام زیادی برای این هواداران قائلم.

 

 

از فرید شناخت داریم و به همین دلیل او را جذب کریدم

ما از فرید شناخت داشتیم به همین خاطر او را جذب کردیم و خواستیم به تیم ما کمک کند. چند بازیکن بالای 20 سال داریم که انتظار داریم به تیم ما کمک کنند.

 

 

در مسائل مدیریتی وارد نمی شوم

من به مسائل مدیریتی و اینکه چه کسی برای نقش جهان بیشتر هزینه کرده است وارد نمی شوم، چون این مسائل مدیریتی است. ذوب‌آهن تیم قابل احترامی است و به شخصه هر کاری بتوانم برای این تیم انجام خواهم داد.