قلعه‌نویی:با غرور و منیت به مصاف سپاهان رفتیم

 

 نیمه اول در باد بازی با استقلال بودیم/شک ندارم ویسی بهتر از من است

خبرگزاری فارس: قلعه‌نویی: نیمه اول در باد بازی با استقلال بودیم/شک ندارم ویسی بهتر از من است

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از بازی مقابل سپاهان در مورد شکست دو بر یک تیمش، گفت: ایام ولادت پیامبر اکرم و امام صادق را تبریک می‌گویم. به باشگاه سپاهان، مربی و جوانان این تیم تبریک می‌گویم. آنها یک فوتبال با برنامه بازی کردند. در این بازی به خصوص نیمه اول در باد بازی با استقلال بودیم.

وی افزود: در بازی امروز بد نبودیم اما دوندگی نداشتیم. در نیمه دوم برخلاف جریان بازی گل دوم را خوردیم. ما می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم اما در مجموع حریف خیلی دونده تر و با انگیزه تر بود. هفته قبل این حس را ما داشتیم اما این هفته بازی خوبی انجام ندادیم. اینکه فکر کنیم کار تمام شده برای بازیکنان ما خوب نیست. هم ما و هم حریف شرایط برنده شدن در این بازی را داشتند. چون ذوب آهن دونده تر بود و خدا خواست آنها برنده شوند.

سرمربی تراکتورسازی در مورد تغییرات تیمش، تصریح کرد:‌ یک تغییر داشتیم و با همان ترکیب بازی قبل به میدان رفتیم. مهدی شریفی روی گلی که خوردیم تاثیری نداشت. فرزاد حاتمی می‌توانست دو گل دیگر بزند. در نیمه دوم طوری بازی کردیم که دلم می‌خواست. سپاهان هم سه موقعیت خطرناک داشت.  در ایجاد موقعیت خوب بودیم اما استفاده نکردیم. شریفی یک سال از مسابقه دور بوده است و سه عمل انجام داده است. امروز تیم‌مان در حد و اندازه خودش نبود اما در نیمه دوم به خودمان آمدیم ولی برخلاف جریان بازی گل خوردیم.

وی در مورد داوری گفت: داور خوب بود. هر داوری اشتباه می‌کند. اگر باختیم نباید این مسئله را گردن داور بیاندازیم. سوت اشتباهی اگر داور زده باشد به سود هیچ تیمی نبود که در نتیجه تاثیر داشته باشد. اول از همه به غرور و منیت خودمان باختیم و مورد دوم هم برنامه خوب و انگیزه سپاهان باعث پیروزی حریف شد. داوری در باختمان تاثیر نداشت. درنیمه اول هم سپاهان نزدیک دروازه ما نشد اما گلی خوردیم که تعجب کردیم دفاع باید این صحنه را پوشش می داد و ربطی به شریفی نداشت. توپ را از 6 قدم نه از سه قدم گل نزدیم. فوتبال همین است باید به تیم حریف، گروه داوری و ... احترام بگذاریم. امروز با کیلوهای غرور و منیت به میدان رفتیم.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که حاج صفی در نیمه اول از جناح راست خیلی نفوذ می‌کرد، گفت: اصلا این مسئله را قبول ندارم. در نیمه دوم حاج صفی چند نفوذ داشت. در نیمه اول شریفی همراه با او حرکت می‌کرد و حاج صفی یک ارسال هم نداشت. در مسیری که به نشست می‌امدم گفتم تنها کسی که امروز در سطح خودش بود شهرام گودرزی است. شریفی شاید در حرکات رو به جلو خوب نبود اما فضا را خوب بست. حداقل نتیجه بازی امروز تساوی بود. یک مقدار تعلل کردیم. در مجموع به لیگ برتر تبریک می‌گویم امروز بازی بسیار خوبی را مشاهده کردیم کمتر پیش می‌آید بعد از باخت چنین مسائلی را مطرح کنم.اما واقعا سپاهان برنامه بهتری نسبت به ما داشت و با انگیزه‌تر ظاهر شد.

قلعه‌نویی در مورد اینکه تیم‌هایش مقابل عبدالله ویسی پیروز نشده است، اظهار داشت: آمار را ندارم اما اینکه ویسی بهتر از من است شکی در آن نداریم. یکی دو بار مقابل تیم‌های ویسی برنده شدم اما اینکه ویسی از من بهتر است را در آن شکی ندارم.

وی در مورد دیدار تیمش در جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران، تصریح کرد: امشب کل تیم به هتل می‌رود تا ریکاوری کنیم. یک تعداد از بازیکنان شب اینجا می‌مانند. یکی از دوستانم هماهنگ کرده تا از تبریز  با هواپیما مستقیم به گچساران برویم. کارمان را در جام حذفی به صورت جدی پیش می‌بریم و نگاه‌مان به این مسابقات کاملا جدی است.