سلطانی فر: استقلال و پرسپولیس باید بدهی هایشان را بدهند

مسعود سلطانی فر درباره جلسه امروز خود در کنار جوانان ایرانی اظهار داشت: اتفاقی که در جلسه امروز رخ داد فوق تصور ما بود یعنی در فضایی صمیمی در کنار جوانان نشستیم و اعضای هیات دولت در این فضا صحبت های و انتاقادات جوانان را شنیده و پاسخ های آنان را دادند.

وی افزود: امروز 30-40 نفر صحبت کردند و مطالب آن ها منصفانه و قابل استفاده بود. آن ها آگاهانه مسایل خود را مطرح کردند. ارزیابی من بسیار مثبت است. فکر می کنم بسیاری از آن ها هم راضی بودند. البته برخی از دوستان درهنگام ورود صندلی گیرشان نیامد اما در مجموع یک بلوغ فکری رفتاری اخلاقی در بین جوانان دیدم

سلطانی فر تصریح کرد: من خیلی به آینده امیدوارم. زیرا مسایل برنامه ریزی، سیاسی و اقتصادی با تغییر نسل مواجه شده است و نسلی دارد می رود و نسلی دارد اضافه می شود. من با دیدن این جوانان، توانمندی و بلوغ آنان بسیار به آینده امیدوار شدم که نسل آینده مثل نسل فعلی انقلاب، کشور را با همین رویکرد مدیریت خواهد کرد. امیدوارم این نشست ها را با موضوعات مختلف داشته باشیم.

وزیر ورزش خاطرنشان کرد: در سفرهای استانی ام بخشی از برنامه ام نشست با جوانان است. در کرمانشان و بوشهر نشست های مفصلی را با جوانان داشتم که از مطالب آن ها استفاده کردیم.

وی افزود: مسایل و مشکلات جوانان ما مادی و معنوی است. مثل اقتصاد و مسکن و تحصیلات و مسایل فرهنگی که نیاز به همگرایی بین همه وزارتخانه ها دارد. همه دستگاهها در بخش های صنعت و کشاورزی و غیره که می توانند ایجاد اشتغال کنند باید برنامه ریزی کنند. ما هم سعی می کنیم رصد کنیم تا مشکلات آنها برطرف شود.

وزیر ورزش در پاسخ خبرنگاری در این رابطه که چرا با وجود صحبت هایش مبنی بر توجه به جوانان، نشست صبح با جوانان لغو شد، اذعان داشت: ما در مراسم حقوق شهروندی با 200 نفر از جوانان برنامه نشست داشتیم که این نشست برگزار شد. ما به شما فرم می دهیم و شما هر انتقادی دارید بنویسید. من دعوت کننده جلسه صبح نبودم و همه فعالین حقوق شهروندی را نمی شناسم.

وی تصریح کرد: چه در بخش مصرف داخلی و چه در بخش صادرات، باید همه توانمان را به کار ببریم تا کیفیت را بالا ببریم و این نیاز به دانش بنیان بودن تولیدات است. کالاها اگر با تکنولوژی جدید استفاده شود، به حل مشکلات کمک خواهد کرد.

سلطانی فر در پاسخ به کاپ در ارتباط با معضل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و شرایط بدهی های این دو باشگاه اذعان داشت: باید این دو باشگاه بدهی هایشان را بدهند دیگر!