آرزوی مهاجم فرانسوی برای حضور در تیم بکام

آنتوان گریزمان از نگاه فرانس فوتبال بهترین بازیکن سال ۲۰۱۶ معرفی شد. مهاجم فرانسوی اتلتیکومادرید با این مجله مصاحبه و از آینده اش و حضور در رئال مادرید صحبت کرد.

گریزمان یکی از طرفداران NBA است و علاقه زیادی به این رقابت ها دارد. مهاجم فرانسوی هنگام تعطیلات به آمریکا سفر می کند تا مسابقات بسکتبال را از نزدیک تماشا کند و شاهد بازی ستارگان NBA باشد.

بازیکن اتلتیکومادرید الگویش در فوتبال دیوید بکام بوده است و علاقه خاصی به بازیکن پیشین منچستریونایتد دارد. او همچون بکام پیراهن آستین بلند می پوشد. گریزمان درباره آینده اش گفت: آمریکا را دوست دارم. می خواهم در NBA کارت طرفداری داشته باشم و با فرزندانم همه بازی ها را از نزدیک تماشا کنم.

او افزود: می خواهم در لیگ MLS بازی کنم اما هنوز نمی دانم به کدام شهر بروم. با این حال دوست دارم برای بکام در میامی بازی کنم.

قرارداد گریزمان با اتلتیکو تا پایان تابستان ۲۰۲۱ ارزش دارد و آن زمان مهاجم فرانسوی ۳۰ ساله خواهد بود. این سن زمان مناسبی است که او به آمریکا برود و در لیگ این کشور بازی کند.

گریزمان درباره حضورش در رئال مادرید هم اظهار کرد: در اتلتیکو احساس خیلی خوبی دارم. قصد جدایی از باشگاه را ندارم. از حضورم در انگلیس صحبت می شود اما از بودن در اتلتیکو خشنودم. جدایی از اتلتیکو و پیوستن به مادرید کار سختی است. دوست ندارم آن را امتحان کنم و به آن فکر نمی کنم.

این بازیکن فرانسوی در پایان گفت: اگر قرار بود در کشورم بازی کنم، به لیون یا مارسی می رفتم.