مورینیو: عاشق منچستر هستم

خبری مبنی بر شکل گیری پروژه‌ای با عنوان «همکاری طولانی مدت یونایتد با مورینیو»  مطبوعات را پر کرد. 

اسکای‌اسپورت مصاحبه‌ای اختصاصی با مربی پرتغالی برگزار کرد. 

ژوزه مورینیو اظهار داشت: با کمال میل برای سال‌ها در یونایتد خواهم ماند. پیشنهادی برای تمدید قرارداد هنوز به من داده و طبیعی است. هنوز سه سال من با منچستر قرارداد دارم. آنها همواره پشتیبان من بوده و این احساس بسیار خوب به من می‌دهد. من همیشه تصمیم دارم در منچستر به مدت طولانی بمانم.

وی ادامه داد: سران باشگاه از علاقه من به منچستر خبر داشته و می‌دانند که اگر روزی کاغذ قرارداد را برای من آورند، بدون معطلی امضا خواهم کرد. بدون نیاز به نصیحتی از کسی زیرا که من عاشق یونایتد هستم.

مربی پرتغالی در مورد پیشنهاد باشگاه‌های چینی نیز گفت: پول‌های کلان چینی‌ها آدم را وسوسه می‌کنند اما من دوست دارم در بالاترین سطح ممکن باقی بمانم. من برای مربی‌گری در چین بسیار جوان بوده و پس از سال‌ها می‌خواهم به کشوری مثل چین بروم.

وی تصریح کرد: من می‌خواهم در سخت‌ترین جایگاه ممکم مبارزه کرده و پیروز شوم. به همین دلیل می‌گویم که تیم درستی را انتخاب کرده‌ام.

مورینیو در مورد خرید در پنجره زمستانی اظهار کرد: در هر تیمی که بودم روزنامه‌های پرتغالی از علاقه من نسبت به بازیکنان لیگ پرتغال خبر منتشر می‌کردند. به نظرم این طبیعی خواهد بود اما همان حرف همیشگی، من ترکیب تیمم را دوست دارم و معتقدم خرید در تابستان بهتر از زمستان خواهد بود. هم زمان بیشتری است و هم انتخاب بیشتری ولی باید دید در پنجره ژانویه چه پیش می‌آید.

وی ادامه داد: اگر من به یک بازیکن احتیاج دارم به طور قطع یک بازیکن خواهم خرید و اگر کسی نیز از تیم خارج می‌شود به این دلیل نیست که ما مجبورش کردیم بلکه خودش خواسته که برود. اما من باید بگویم که من بسیار خوشحال‌تر خواهم شد اگر بازیکنان در تیم بمانند.

 

مورینیو با برد مقابل تاتنهام روحیه بسیار مضاعفی پیدا کرد و توانست در 2 بازی بعد خود نیز پیروز شود

مربی منچستریونایتد در مورد نیمکت‌نشینی دپای و یانگ گفت: من واقعا احساس ناراحتی می‌کنم زیرا که شانس خوبی به برخی بازیکنان برای درخشش نداده‌ام. 

مورینیو در خصوص رابطه خوب با مدافعین اصلی خود نیز تصریح کرد: خیلی‌ها اشاره داشتند که روخو بازیکنی در حد منچستریونایتد نیست و در رابطه با جونز نیز می‌گفتند که ترسو بوده و زیاد مصدوم می‌شود. من خیلی خوشحالم که مارکوس روخو و فیل جونز را در اختیار دارم. 

منچستریونایتد اکنون با 30 امتیاز در رتبه ششم جدول قرار دارد و باید در روز دوشنبه به مصاف ساندرلند برود.