روزهای خوب در انتظار عالیشاه و نوراللهی

محمد ایرانپوریان در خصوص پیروزی تراکتورسازی مقابل نفت و گاز گچساران در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی کیفیت آنچنانی نداشت چون همه دیدند نه زمین مناسب بود و نه جو ورزشگاه شرایط خوبی داشت. زیر باران سنگ و بطری بودیم و اصلاً امنیت نداشتیم لب خط برویم و توپ پرتاب کنیم.

وی افزود: خدا را شکر در این شرایط نامساعد یک پیروزی ارزشمند به دست آوردیم و با صعود به مرحله بعد، گام محکم دیگری در مسیر رسیدن به قهرمانی جام حذفی برداشتیم.

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی درباره رویارویی این تیم در مرحله بعد با ذوب‌آهن گفت: برای ما از ابتدا فرقی نداشت که مقابل کدام تیم قرار بگیریم چون هدف‌مان قهرمانی است و باید در همه بازی‌ها برنده باشیم تا بتوانیم به این خواسته برسیم. ذوب‌آهن تیم خوبی است که این روزها عملکرد بهتری نسبت به ابتدای فصل دارد. قطعاً کار آسانی مقابل آنها نداریم چون این تیم به دنبال تکرار سومین قهرمانی است ولی ما هم به جام حذفی نگاه ویژه‌ای داریم.

ایرانپوریان خاطرنشان کرد: در مورد طرف دیگر جدول هم همین‌طور است. اصلاً برای ما فرقی ندارد نفت تهران بالا بیاید یا سپاهان چون ما قهرمانی می‌خواهیم و هدف‌مان رسیدن به این جام و بردن آن به تبریز است تا بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.

وی درباره بازی بعدی تراکتورسازی در لیگ برتر مقابل نفت تهران اظهار داشت: بازی سختی است و 3 امتیاز آن برای ما بسیار مهم است. نفت تهران در بازی با استقلال نشان داد تیم قدرتمندی است و باید خیلی مراقب باشیم تا بتوانیم از این تیم قدرتمند، امتیازات کامل را بگیریم.

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تأکید کرد: نفت تهران تیمی است که یک سرمربی کاربلد دارد و تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است که با عملکرد خوب‌شان هم در جام حذفی و هم در لیگ، خود را یکی از بالانشیان و مدعیان نشان داده‌اند. امیدوارم از این بازی دست پر خارج شویم و بتوانیم شرایط را برای ادامه مسابقات لیگ در مسیر قهرمانی در نیم‌فصل دوم به بهترین شکل حفظ کنیم.

ایرانپوریان در پایان، در مورد اضافه شدن امید عالیشاه و احمد نوراللهی به عنوان سرباز به تراکتورسازی، گفت: جا دارد به این دو بازیکن خوشامد بگویم. مطمئن باشید همه بازیکنان و هواداران کمک خواهند کرد تا آنها روزهای خوبی را در تبریز و تراکتورسازی پشت سر بگذارند.