به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، حسین عسگری در مورد افزایش دستمزد داوران اظهار داشت: از روز اولی که به کمیته داوران فدراسیون آمدم در سعی و تلاش بودم با مسئولین رده بالای فدراسیون، درباره مطالبات سه فصل گذشته صحبت کنم تا بلکه این مطالبات پرداخت شود. همچنین پیگیر افزایش حق الزحمه داوران فوتبال ایران هم بودم که خوشبختانه با پیگیریهای مکرر و مساعدت تاج رئیس کمیته داوران، امروز در جلسه ای که با حضور کفاشیان،تاج، محمدی، بهروان، ایمانزاده به همراه من برگزار شد، مطالبات داوران پرداخت شد و دیگر کمیته داوران و فدراسیون به هیچ داوری بدهکار نیست و با افزایش نسبتا قابل توجه حق الزحمه داوران موافقت شد.

وی درباره میزان این افزایش گفت: براساس خروجی این جلسه حق الزحمه داوران لیگ برتر از ۳۲۰ هزار تومان در هر بازی به ۵۰۰ هزار تومان رسید و کمک داوران لیگ برتری از ۲۲۰ هزار تومان به ۳۲۰ هزار تومان رسید. داور چهارم هم حق الزحمه اش به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافت. همچنین ناظر داوری و نماینده فدراسیون حق الزحمشان به ۲۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد. ماموریت فوق العاده داوران لیگ برتری هم ۵۰ درصد افزایش پیدا خواهد کرد و در قسمت مسابقات لیگ‌های پایه و همچنین رقابت‌های زیر نظر سازمان لیگ آزادگان با افزایش ۳۰ درصدی حق الزحمه همراه خواهد بود.

عسگری در پایان درباره قضاوت دیدار استقلال و ذوب آهن گفت: قضاوت خوبی از تیم داوری شاهد بودیم و اشتباهات تاثیرگذاری مشاهده نشد البته در یکی دو صحنه کامرانی فر اشتباهاتی داشت که تاثیرگذار نبود و کمک داوری که در رقابت های جام جهانی قضاوت کرده باشد میتواند اشتباه کند و حق اشتباه دارد. اما در کل قضاوت تیم داوری و دیگر بازی های دیروز خوب و مناسب ارزیابی می شود.