حسینی از رحمتی رخصت گرفت

در حالیکه کمتر از یک ساعت به آغاز دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال باقی مانده است تماشاگران استقبال خوبی از این بازی به عمل آورده‌اند. حدود 66 هزار نفر از طرفداران سپاهان و استقلال در ورزشگاه با تشویق تیم‌های خود منتظر آغاز مسابقه هستند.

*با توجه به اینکه ورزشگاه نقش جهان به تازگی آماده بهره‌برداری شده محیط بیرون از استادیوم هنوز شرایطی خاکی دارد و آسفالت نشده است.

*اتوبوس تیم فوتبال سپاهان ساعت 15 و 10 دقیقه وارد ورزشگاه شد.

*با توجه به اتفاقاتی که ساعاتی پیش در مورد پخش نشدن مسابقه به صورت زنده شده بود دوربین‌های تلویزیونی و دست‌اندکاران پخش زنده مسابقه از ساعتی قبل با حضور در ورزشگاه نقش جهان مشغول اقدامات لازم برای تصویربرداری از بازی هستند و حتی در طبقه دوم نیز دوربین‌هایی مستقر شده است.

*طرفداران تیم سپاهان پرچم بزرگی را که به رنگ زرد است در طبقه دوم ورزشگاه پهن کرده‌اند.

*با توجه به انتقاداتی که از وضعیت نور ورزشگاه نقش جهان در هفته‌های گذشته صورت گرفته بود در این هفته پروژکتورها به شکلی تنظیم شده که دیگر نور ورزشگاه فقط در وسط زمین نیست و در کناره‌های زمین چمن نیز نور تأثیرگذار است. جالب اینجا بود در حالیکه هوا آفتابی است پروژکتورهای استادیوم روشن شده است.

*جایگاه خبرنگاران ورزشگاه نقش جهان آماده بهره‌برداری شده و از کیفیت مناسبی برخوردار است.

*مهدی رحمتی که امروز روی نیمکت استقلال نشسته است قبل از بازی با رخصت سید حسین حسینی رو به رو شد. گلر جوان آبی‌پوشان قبل از بازی از رحمتی برای حضور در زمین رخصت گرفت.

*دیدار دو تیم از ساعت 14 و 30 دقیقه آغاز خواهد شد.