بازی بی برنده استقلال و سپاهان

 تیم فوتبال استقلال در هفته پایانی نیم‌فصل اول لیگ برتر شانزدهم از ساعت 14:30 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف سپاهان رفته است.

ترکیب تیم فوتبال سپاهان:

لی اولیویرا، شجاع خلیل‌زاده، موسی کولی‌بالی، احسان حاج‌صفی، محمود قائد رحمتی، میلاد سرلک، رسول نویدکیا، طالب ریکانی، جلال‌الدین علی‌محمدی، فرید بهزادی کریمی و مهرداد محمدی.

ترکیب تیم فوتبال استقلال:

سید حسین حسینی، هرایر مگویان، لئاندرو پادوانی، مجید حسینی، میلاد زکی‌پور، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، مجتبی حقدوست، بهنام برزای، کاوه رضایی و جابر انصاری.

**************

دقیقه 2: فرید کریمی از روی خط محوطه جریمه شوت محکمی را  روانه دروازه کرد که سید حسین حسینی با یک واکنش زیبا، توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 3: حسینی ضربه سر بازیکن سپاهان از روی توپ ارسالی از روی نقطه کرنر را در آغوش کشید.

دقیقه 7: جلال‌الدین علی‌محمدی به زیبایی دو بازیکن استقلال را دریبل زد و شوت خود را از پشت محوطه جریمه روانه دروازه کرد که با اختلاف زیادی به بیرون رفت.

دقیقه 10: بهنام برزای قصد داشت توپ را از سمت راست روی دروازه ارسال کند که کولی‌بالی زودتر به توپ رسید. برزای  با یک تکل، توپ را پس گرفت و پاس کات‌بکی را روی دروازه ارسال کرد که کاوه رضایی ضربه آرامی را به توپ زد و دروازه‌بان سپاهان توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 14: جابر انصاری با یک پاس عمقی پشت مدافعان سپاهان صاحب توپ شد و ضربه خود را هم زد که اولیویرا با واکنشی زیبا توپ را دور کرد.

دقیقه 16: برزای گوشه محوطه جریمه صاحب توپ شد اما شجاع خلیل‌زاده اجازه حرکت را به او نداد و توپ به بیرون رفت.

دقیقه 18: کاوه رضایی با یک پاس زمینی، جابر انصاری را صاحب توپ کرد. شوت پای چپ او به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد و به زمین بازی برگشت.

دقیقه 20: استقلال در ادامه حملات خود توسط میلاد زکی‌پور صاحب توپ شد. شوت محکم این بازیکن از داخل محوطه جریمه به کولی‌بالی برخورد کرد و دفع شد.

دقیقه 21: فرشید اسماعیلی به دلیل خطایی که روی علی‌محمدی انجام داد، از علیرضا فغانی کارت زرد گرفت.

دقیقه 25: کاوه رضایی پشت مدافعان سپاهان صاحب توپ شد. پاس رو به جلوی او می‌توانست به یک موقعیت خطرناک برای استقلال تبدیل شود اما خلیل‌زاده توپ را در دو مرحله دفع کرد.

دقیقه 27: شوت از راه دور طالب ریکانی با سوپر واکنش سید حسین حسینی راهی کرنر شد.

دقیقه 31: ضربه زمینی ریکانی از روی ضربه ایستگاهی در اختیار سید حسین حسینی قرار گرفت.

دقیقه 37: ریکانی باز هم شوتی سهمگین را روانه دروازه استقلال کرد که از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 42: مهرداد محمدی توپ را از سمت چپ ارسال کرد که ریکانی با حرکتی نمایشی، ضربه را زد و حسینی با شیرجه‌ای زیبا، توپ را جمع کرد.

نیمه اول این دیدار صفر -صفر به پایان رسید.

نیمه دوم

دقیقه 46: ضربه سر مهرداد محمدی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 47: مهرداد محمدی با سماجت از میان مدافعان استقلال وارد محوطه جریمه شد و پاس عرضی خود را هم ارسال کرد که سید حسین حسینی، توپ را جمع کرد.

دقیقه 55: هرایر مگویان هم از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 56: شوت رسول نویدکیا از روی ضربه ایستگاهی با اختلاف زیادی به بیرون رفت.

دقیقه 59: مهرداد محمدی با یک پاس عمقی زیبا در موقعیت تک‌به‌تک با سید حسین حسینی قرار گرفت اما ضربه پای چپ مهاجم سپاهان از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 60: ارسال کاوه رضایی از سمت راست با ضربه سر محکم جابر انصاری همراه شد اما این بار تیرک افقی دروازه مانع از گلزنی آبی‌پوشان شد.

دقیقه 69 (گل): حملات سپاهانی‌ها بالاخره نتیجه داد و سید حسین حسینی تسلیم شد. توپ در یک رفت و برگشت  داخل محوطه جریمه مقابل پای جلال‌الدین علی‌محمدی فرود آمد. شوت سرضرب این بازیکن پس از برخورد به دستان دروازه‌بان استقلال وارد دروازه شد.

دقیقه 82: نویدکیا از روی توپ عبور کرد تا پاس میرزایی به پاپی برسد. سانتر پاپی با ضربه سر میرزایی همراه شد که با فاصله کمی از روی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 85: مهرداد محمدی با یک پاس عمقی بلند در موقعیت تک‌به‌تک با سید حسین حسینی قرار گرفت اما ضربه او توسط دروازه‌بان استقلال برگشت داده شد.

دقیقه 87: پاس عرضی مگویان در محوطه شش‌قدم به علی قربانی رسید اما ضربه او توسط دروازه‌بان برزیلی سپاهان به کرنر رفت.

دقیقه 92: استقلال با ضربه بهنام برزای به گل تساوی رسید.