بدشانسی گریبانگیر ما بود

 علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از بازی با سپاهان در جمع خبرنگاران، گفت: قبل از آنکه به مسائل فنی بپردازم باید از مسئولان فولادمبارکه سپاهان و کسانی که در بازسازی ورزشگاه نقش جهان نقش داشتند، تشکر کنم.

وی افزود: صرفنظر از هر نتیجه، بازی در این زمین لذت بخش بود. به تمام کسانی که این استادیوم را بازسازی کردند تبریک می گویم.

سرمربی استقلال تصریح کرد: ما در نیمه اول بازی سنگینی داشتیم. سعی داشتیم با توجه به شرایط روحی و روانی تیم، فضای بازی را مدیریت کنیم. البته ضربه جابر انصاری در همان نیمه اول به تیرک دروازه خورد و می توانستیم به گل هم برسیم.

منصوریان خاطرنشان کرد: در نیمه دوم پنج دقیقه قبل و بعد از گل بهم ریخته بودیم ولی خوب به بازی برگشتیم. متاسفانه امروز شاید تیر دروازه یکی از مدافعان سرسخت خط حمله ما بود. اعتقاد به بدشانسی ندارم. اگر گل خود را در دقیقه ۸۰ یا ۸۵ می زدیم برای برد بیشتر امیدوار می شدیم. اعتقادم این است که امروز هواداران یک بازی جاندار و نفسگیر را دیدند و از صحنه هایی که ایجاد شد، لذت بردند.

وی خاطرنشان کرد: از عملکرد تیمم بسیار راضی هستم. جوانان ما خیلی خوب هستند و هر هفته خودشان را تحمیل می کنند. بعد از محسن کریمی، بهنام برزای و مجید حسینی هم خودشان را تحمیل کردند.

سرمربی استقلال یادآور شد: خیلی برایم مهم بود که با سه امتیاز اینجا را ترک کنم. با تمام احترامی که برای سپاهان قائلم، ولی اعتقاد داشتم هر جور بود بازی را ببریم که بدشانسی گریبانگیر ما بود. البته سپاهان بعد از گل اول هم می توانست بازهم به گل برسد.