زور پدیده و ذوب آهن به هم نرسید

دو تیم پدیده و ذوب آهن در شرایطی مقابل هم قرار می گیرند که در هفته چهاردهم برابر سرخابی ها قرار گرفته اند. تیم ذوب آهن در اصفهان موفق به ثبت اولین شکست پرسپولیس شد و تیم پدیده در ورزشگاه آزادی به یک گل به استقلال باخت. تیم ذوب آهن با پیروزی در این دیدار می تواند به رتبه سوم رقابت ها دست یابد و تیم پدیده برای بازگشت به نیمه بالایی جدول نیاز به برد در این دیدار دارد. جالب اینکه هر دو تیم در هفته ابتدایی لیگ شانزدهم برابر نماینده های اصفهان و مشهد قرار گرفته اند.

 

پدیده خراسان – ذوب آهن اصفهان – ورزشگاه ثامن مشهد / ساعت 14:30

داور: محمدرضا فغانی – حمزه علی سلیمی – امیر محمد داودزاده – کوپال ناظمی – ناظر: حیدر شکور

 

کارت زرد

 

محسن یوسفی (42)، معین عباسیان (90+2) از پدیده؛

 

ترکب اصلی پدیده:

 

شهاب گردان،رضا ناصحی،محمد حسین مرادمند،سید عبدالله حسینی (83 وارازدات خارویان)، مرتضی منصوری،محسن یوسفی،معین عباسیان،کریم احمدی،میلاد کمندانی،رضا حقیقی و یونس شاکری.

سرمربی: محمدرضا مهاجری

 

ترکیب اصلی ذوب آهن:

 

رشید مظاهری، حجت حق وردی، محمد نژادمهدی، مهران درخشان مهر، دانیال اسماعیلی فرد، مهدی مهدی پور،احسان پهلوان،مرتضی تبریزی(90 یاسر فیضی)، محمد رضا حسینی، جری بنگستون(66 محمدرضا عباسی) و مهدی رجب زاده(87 محمد ستاری).

سرمربی: مجتبی حسینی

 

شرح نیمه اول:

 

دیدار دو تیم در نیمه اول با برتری  هیچ یک از دو تیم همراه نبود و بیشتر زمان این دیدار در درگیری های میانه میدان جریان داشت. به خصوص در 30 دقیقه اول شاهد بازی بدون هدفی از هر دو تیم بودیم ولی در ادامه شاهد پاس کاری های بیشتری در میانه میدان بودیم ولی باز هم شاهد بازی جذابی نبودیم تا نیمه اول این دیدار بدون گل به پایان برسد.

 

شرح گل‌ها:

 

1-0(ذوب آهن) در دقیقه 55 پاس بلند بازیکنان ذوب آهن به محوطه جریمه و اشتباه منصوری در پر کردن آفساید بنگستون را در موقعیت گلزنی قرار داد و این بازیکن موفق شد با یک ضربه سر از بالای سر شهاب گردان که برای گرفتن توپ به جلو آمده بود، گل اول این دیدار را به ثمر برساند.

 

1-1(پدیده): در دقیقه 70 مهدی منصوری در حالی که قصد ارسال توپ از سمت چپ خط دفاعی تیم ذوب آهن را داشت به صورت اتفاقی توپ به سمت دروازه رفت و با اشتباه رشید مظاهری که بیش از حد معمول جلو آمده بود، دروازه ذوب آهن باز شد تا بازی به تساوی کشیده شود.

 

دقایق حساس:

 

دقیقه 13: ارسال کرنر بازیکنان تیم تیم پدیده با ضربه ناصحی با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه22: ضربه محکم و فنی جری بنگستون از پشت محوطه جریمه با واکنش شهاب گردان به کرنر فرستاده شد.

دقیقه 33: روی یک ارسال بازیکنان تیم پدیده با خروج اشتباه رشید مظاهری در موقعیت گلزنی  قرار گرفتند که خود این دروازه بان در دو نوبت توپ را در اختیار گرفت و مانع از گلزنی محسن یوسفی شد.

دقیقه 77: کار خوب تیمی بازیکنان ذوب آهن مرتضی تبریزی را در موقعیت گلزنی و تک به تک با گلز پدیده قرار داد که ضربه این بازیکن با واکنش شهاب گردان روبرو شد.

دقیقه 79: ارسال ناصحی از سمت راست تیم ذوب اهن با ضربه یونس شاکری به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 80: بلافاصله پس از موقعیتی که شاکری از دست داد، باز هم این بازیکن در موقعیتی مشابه با سر به توپ ضربه زد که این توپ هم راه به جایی نبرد.

دقیقه 90: محمدرضا عباسی پس از یک حرکت پا به توپ و  ورود به محوطه جریمه با ضربه محکم توپ را با فاصله والبته محکم به بالای دروازه شهاب گردان زد.

 

حواشی:

 

* تعدادی از هواداران ذوب آهن در ورزشگاه ثامن حضور دارند و به شدت در حال تشویق تیم خود هستند.

* در این دیدار هم از سوی هواداران مشهدی استقبالی برای حمایت تیم این شهر به عمل نیامده است.

* گزارشکر بازی با انتقاد از شرایط اسکوربورد  ورزشگاه ثامن به شدت از بی توجهی مسئولان به این موضوع گلایه دارد.* اسکوبورد ورزشگاه ثامن مدتی است که خراب شده و گویا کسی برای تعمیر آن کاری نمی کند.

* مدیرعامل باشگاه پدیده هادی برگی زر در ورزشگاه حضور دارد و این دیدار را از نزدیک تماشا می کند.

* باد شدیدی در ورزشگاه ثامن وزیدن گرفته که در این نیمه باد به سود تیم میزبان یعنی پدیده می باشد.

* رشید مظاهری موفق شد یک موقعیت خوب را در حالی که کمک داور آفساید را اعلام کرده بود، دفع کند و در همین صحنه دچار مصدومیت جزئی شد.

* تعداد افراد حاضر در ورزشگاه 605 نفر می باشد.

* سید عبدالله حسینی به دلیل مصدومیت مجبور شد زمین مسابقه را ترک کند.