مربی خارجی برای منصوریان چماق کرده اند

 پرویز مظلومی درباره روند استقلال در دور رفت لیگ برتر اظهار داشت: «پس از تغییراتی که در استقلال انجام شد و خواسته مردم در بحث نقل و انتقالات صورت گرفت، انتظارات از بازیکنان جدید بالا بود. متاسفانه بازیکنان جدید خواسته ها را برآورده نکردند. دلیلش را باید واقعا جستجو کرد. به طور حتم در موفقیت یک تیم بازیکن هست که می تواند تاثیرگذار باشد.»

 

وی ادامه داد: «بدون تعارف بگویم نفراتی که به استقلال اضافه شدند بازیکنان خوبی بودند و باید کالبد شکافی شود که چرا در استقلال عملکرد موثری نداشتند. بختیار رحمانی بازیکن بزرگی بود و هست و باید دید چرا در استقلال موفق نشد. او شاه مهره نقل و انتقالات استقلال بود. امیدوارم مشخص شود که چرا این نفرات خروجی مناسب را نداشتند.»

 

سرمربی سابق استقلال خاطرنشان کرد: «برنامه ما در زمان حضور در استقلال سه ساله بود. خوشحالم امروز محسن کریمی، برزای، فرشید اسماعیلی، امید نورافکن و خیلی های دیگر موفق هستند و ما روسفید کردند.»

 

وی ادامه داد: «من برای استقلال آرزوی موفقیت می کنم و به عنوان یک هوادار در خدمت تیم محبوبم هستم. توصیه ام به بازیکنان این است که تلاش بیشتری کنند. استقلال تیم خوبی است و می تواند به رده های بالای جدول برسد و حتی نیم نگاهی به قهرمانی داشته باشد.»

 

پیشکسوت استقلال افزود: «در تیم های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس من اعتقاد دارم موضوع فنی در بحث دوم موفقیت قرار دارد. اگر یک مربی حاشیه را کنترل کند می تواند بحث فنی را پیش ببرد. سال گذشته دیدیم که پرسپولیس با حمایت هواداران به بازی ها برگشت و برانکو حاشیه ها را کشت. هر چند از نظر من فوت خدا بیامرز هادی نوروزی هم در اتحاد میان پرسپولیسی ها نقش داشت. این را می خواهم به صراحت بگویم که متاسفانه کسانی در باشگاه هستند که دنبال منافع خودشان اند. زمان من هم بودند و الان هم آنها هستند و در این روزها رفته اند مربی خارجی را برای منصوریان چماق کرده اند. در این شرایط منصوریان چطور می تواند کار کند؟»

 

مظلومی درباره خروج نام سید مهدی رحمتی از فهرست استقلال گفت: «من در این باره نظری ندارم. بازیکنان بزرگی در استقلال بوده اند اما استقلال به نام ها متکی نیست و آمدن و رفتن هیچ بازیکنی مهم نیست. امیدوارم رحمتی در استقلال بماند اما این را بگویم که استقلال با رفتن هیچ کسی صدمه نمی بیند.»