وزارت ورزش از طاهری حمایت کرد

وزارت ورزش و جوانان در این باره اعلام کرد که در این نشست ضمن بررسی مسائل باشگاه پرسپولیس، بر ادامه فعالیت هیات مدیره فعلی تاکید شد. سجادی در جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بیان کرد: وزارت ورزش اصرار دارد که طاهری در پرسپولیس بماند.

سیدنصرالله سجادی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: انسجام وهماهنگی هیأت مدیره، کادر فنی و بازیکنان دلیل مهم موفقیت تیم پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال بود. تیم با خیال راحت تمرین کرد و مسابقه داد و این حاصل کار تیمی است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه طاهری به پرسپولیس علاقه دارد، افزود: آقای طاهری می خواهد در تیم بماند و وزیر ورزش و جوانان هم اطمینان داده است که تمام موانع را برای ادامه فعالیت ایشان رفع می کند.

وی ادامه داد: نباید در فصل نقل و انتقالات وقفه ای در روند حرکت باشگاه پرسپولیس ایجاد شود. ما به عنوان وزارت ورزش و جوانان مصر هستیم آقای طاهری حتما حضور داشته باشد و نظر وزیر ورزش و جوانان نیز حضور پر نشاط و موثر آقای طاهری و اعضای هیأت مدیره برای موفقیت تیم پرسپولیس است.

سجادی گفت: خوشبختانه پرسپولیس ترکیب هیأت مدیره خیلی خوبی دارد و با کمک آقای طاهری نتایج خوبی هم گرفته است.

در این نشست، جعفر کاشانی، رییس هیأت مدیره پرسپولیس نیز گفت: پرسپولیس با کمک طاهری با نظم و هماهنگی و برنامه ریزی خوب به جای تیم، کم کم تبدیل به یک باشگاه می شود و در هیچ دوره ای تیم پرسپولیس این اندازه موفق نبوده است.