پایان همکاری پرسپولیسی سابق با خونه به خونه

مهرداد میناوند درمورد جدایی‌اش از خونه به خونه گفت: به هر حال در فوتبال حرفه‌ای رفت و آمدها طبیعی و اجتناب‌ناپذیر است، نمی‌شود انتظار داشت برای همیشه ماندنی شد و نرفت؛ قصه همکاری من و باشگاه محترم خونه به خونه امروز به آخر رسید و از طرف این تیم با بنده قطع همکاری شد؛ به هر ترتیب من اصول، عقاید و قوانینی در مسیر مربیگری خودم دارم که نمی‌توانم آنهارا زیر پا بگذارم و از خطوط قرمزم عبور کنم.

 

او ادامه داد: حدودا دو سال در خدمت باشگاه خونه به خونه بودم و خاطرات تلخ و شیرین بسیاری را در کنار عزیزانم تجربه کردم؛ از مردم شریف، خونگرم و محترم بابل که چیزی به جز لطف و محبت از آنها ندیدم و همیشه مهربانی و عشق‌شان شامل حالم بود تشکر می‌کنم؛. باشگاه خونه به خونه پتانسیل بالایی دارد و آرزوی قلبی من لیگ برتری شدن این تیم و شادی مردم بابل است‌.

 

میناوند اضافه کرد: برای همه دوستان خوبم ازجمله مدیر عامل مجموعه خونه به خونه و آقای مرزبان که از او بسیار آموختم، رفیق همیشگی‌ام علی کریمی، میثم رضاپور عزیز، بازیکنان، کادر فنی و سایر عوامل دوست داشتنی باشگاه آرزوی موفقیت دارم.

 

مربی سابق خونه به خونه با بیان اینکه هنوز در ابتدای راه هستم و اهداف بزرگی در امر مربیگری دارم، عنوان کرد: در نخستین فرصت باید کلاس‌های سطح(A) را پشت سر بگذارم و دانش خود را ارتقا دهم تا بتوانم به بهترین شکل به فوتبال کشورم و هموطنانم خدمت کنم.