ویسی: پیکه هم به سپاهان بیاید خلیل زاده را به پرسپولیس نمی‌دهیم

 عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی تیمش در جام حذفی مقابل نفت تهران گفت: یک بازی حساس و مهم برای هر دو تیم فردا در پیش است که این دیدار نه تنها برای سپاهان بلکه برای استان اصفهان دارای اهمیت بالایی است.

وی افزود:‌ تمام تلاش خود را برای بازی فردا انجام می‌دهیم و با تمام احترامی که برای تیم نفت تهران قائل هستیم و صحبت‌هایی که با بازیکنانمان در طول هفته انجام داده‌ایم امیدواریم فردا سربلند از زمین خارج شویم.

ویسی در پاسخ به این سوال که برنامه‌های شما در صورتی که بازی به 120 دقیقه بکشد، گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم که در وقت‌های اصلی بازی کار را تمام کنیم اما اگر بازی به 120 دقیقه کشیده شد برنامه خاصی برای وقت‌های اضافه داریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره غیبت چند بازیکن تیم نفت تهران مقابل این تیم گفت: اینکه تصور کنیم چند بازیکن تیم خوب نفت مقابل تیم ما غایب هستند و بازی راحتی مقابل این تیم داریم اصلاً تفکر خوبی نیست و یک گول‌زنی برای تیم ما به حساب می‌آید. بازیکنان ذخیره تیم نفت در این بازی با تمام توان مقابل ما ظاهر می‌شوند و می‌خواهند خود را نشان دهند. مطمئن باشید با تمام وجود برای بازی فردا تلاش خواهیم کرد.

ویسی درباره نقل و انتقالات تیم فوتبال سپاهان در نیم فصل بیان کرد: تیم ما هم از مقوله نقل و انتقالات خارج نیست و حتماً این کار را انجام می‌دهیم. صبح امروز با جلال عبدی مدافع فصل گذشته تیم استقلال خوزستان به توافق رسیدیم اما چند بازیکن دیگر را هم در نظر داریم که به آنها مذاکره کرده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره مذاکرات پرسپولیسی‌ها با شجاع خلیل‌زاده نیز گفت: تا زمانی که من در این تیم باشم پیکه هم به سپاهان بیاید شجاع خلیل‌زاده در تیم ما خواهد ماند. پرسپولیسی‌ها باید بدانند که دست از سر این بازیکن بردارند و ما هیچگاه شجاع خلیل‌زاده را تا زمانی که با سپاهان قرارداد داشته باشد آزاد نخواهیم کرد.

ویسی درباره دروازه‌بان تیم سپاهان در بازی فردا گفت: مهدی امینی دروازه‌بان ما در بازی فردا خواهد بود. وی می‌تواند عابدزاده فوتبال ایران و اصفهان باشد و مطمئناً رشد چشمگیری در آینده خواهد داشت.