نظر نایب رئیس باشگاه السد برای بازی با استقلال

 السد یکی از تیم های پرافتخار قطر در آسیا برای دومین سال متوالی برای حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باید از مرحله پلی آف شانس خود را امتحان کند و این بار بنا به قرعه سفری دشوار به تهران خواهد داشت تا مقابل استقلال ایران به میدان برود آن هم در ورزشگاه آزادی و خیل عظیم طرفداران تیم تهرانی.

 

روزنامه الوطن امروز در گفتگویی پیرامون این بازی به سراغ جفال راشد نایب رئیس باشگاه السد رفت که این مقام مسئول باشگاه معروف دوحه مدعی شد تیم در بهترین فرم و شرایط روحی و روانی به ایران سفر خواهد کرد تا حضورش در جمع بزرگان قاره را قطعی کند.جفال راشد گفت:« حضور در مسابقات لیگ قهرمانان برای ما از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است چون این تورنمنت جای بزرگان قاره است و ما هم می خواهیم شانس خود را برای بزرگی امتحان کنیم».

 

او ادامه داد:« خوشبختانه تیم السد در حال حاضر در بهترین شرایط قرار دارد و ما دنبال آن هستیم تا با همین اعتماد به نفس بالایی که در بین اعضای تیم به خصوص بازیکنان رقم خورده راهی تهران شویم تا مقابل رقیب بزرگ و قدرتمند خود به میدان برویم. ما هدیمان این این است که از هر شانسی برای حضور در رقابت های داخلی و بین المللی استفاده کنیم و قطعا در مقابل استقلال ایران هم تیم دست و پا بسته ای نخواهیم بود».

 

نایب رئیس باشگاه السد پیرامون شناخت از حریف ایرانی تصریح کرد: «قطعا عبور از این مرحله دشوارترین کار ممکن خواهد بود چون استقلال یکی از بهترین و قوی ترین تیم های ایرانی است که در خانه اش از امتیاز میزبانی هم نهایت بهره را برای تحت فشار گذاشتن السد خواهد برد. به نظرم این یک فینال زودهنگام در آسیا محسوب می شود و ما می خواهیم در این جنگ بزرگ با اتکا به تمام توان مان برنده زمین را ترک کنیم».

 

السد فصل قبل در این مرحله به الجزیره امارات برخورد کرد که در پایان با ناکامی در ضیافت پنالتی ها از رسیدن به مرحله گروهی بازماند تا حریف تراکتورسازی ایران در گروه سوم این رقابت ها نشود و حالا در دومین سال هم باید از سد استقلال ایران بگذرد، هدفی که بسیاری از کارشناسان قطری مدعی اند زیاد آسان نیست.