اینیستا در این ورزشگاه هو می شود

 آندرس اینیستا پنجشنبه دوباره به سن ماس برمی‌گردد تا در دیدار رفت بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری بازی کند. این ورزشگاه برای هافبک اسپانیایی بارسلونا متفاوت است چون چند فصل است که او در آنجا هو می‌شود.

دلیل هو شدن هافبک بارسلونا به خاطر اتفاقی است که در دیدار فصل ۱۱ – ۲۰۱۰ رخ داد. در آن بازی فرناندو آموربیتا به علت خطا روی اینیستا اخراج شد. هواداران اتلتیک معقتد بودند اینیستا هنگام زمین افتادن اغراق کرده است تا داور یعنی متیو لائوس، کارت قرمز را به آموربیتا نشان داد. پس از این  اتفاق هافبک اسپانیایی در سن مامس هو می‌شود.

سه سال پس از آن قضیه، اینیستا مصاحبه‌ای انجام داد که خشم هواداران اتلتیک را برانگیخت. بازیکن بارسلونا گفت‌: برای من سن مامس تنها یک ورزشگاه است اما برای هواداران این تیم فرق می‌کنند. با این حال برای من مانند دیگر ورزشگاه‌هاست. برای من بازی کردن در بیلبائو مانند بازی کردن در ورزشگاه اتلتیکومادرید است.

هواداران اتلتیک او را به خاطر این اظهارات بخشیدند و به سوت‌های اعتراض آمیزشان ادامه‌ دادند تا سن مامس تنها ورزشگاهی در اسپانیا باشد که هافبک محبوب اسپانیایی در آن هو می‌شود. اینیستا حتی در ورزشگاه‌های تیم‌های رقیب همچون رئال مادرید، والنسیا، اتلتیکومادرید و سویا هو نمی‌شود.