هافبک عراقی تراکتور را نقره داغ کرد

کرار جاسم بعد از جنجالی که در بازی با ذوب آهن در نیمه نهایی جام حذفی ایجاد کرد، به عراق رفت و قرار بر این بود که روز چهارشنبه برای حضور در تمرینات به ایران برگردد. حالا اما با گذشت 4 روز کرار هنوز به ایران برنگشته و این بی انضباطی با ناراحتی امیر قلعه نویی همراه شده است.

با توجه به اظهارات تند امیر قلعه نویی علیه کرار جاسم و اینکه او اعلام کرد حتی از باشگاه خواسته طلبش را ندهند تا تکلیفش روشن شود، ماجرای هافبک عراقی وارد فاز تازه ای شده است.

کرار بعد از بازی با ذوب آهن به بهانه اینکه رشید مظاهری به او هتاکی کرده، اعلام کرد اگر قرار است به او بی حرمتی شود، می رود و دیگر برنمی گردد. کرار همان شب رفت و تا به حال هم برنگشته است. اگرچه رشید مظاهری بعد از آن اتفاق قسم خورد که هیچ هتاکی به کرار نکرده است.

با این وجود مسئولان تراکتورسازی همچنان در انتظار بازگشت کرار از عراق هستند. امیر قلعه نویی هنوز تصمیم نهایی اش را درباره ماندن یا رفتن این بازیکن اتخاذ نکرده و به نظر می رسد جدایی احتمالی سروش رفیعی او را در خواستن عذر کرار دچار تردید کرده است؛ چراکه قلعه نویی همواره نشان داده مقابل بی انضباطی می ایستد. 

به هر ترتیب باید منتظر ماند تا تکلیف کرار ظرف روزهای آینده روشن شود. کرار به واسطه قراردادش باید به ایران برگردد؛ وگرنه مشمول مجازات انضباطی خواهد شد اما اینکه او در تراکتورسازی ماندگار است یا خیر، هنوز مشخص نیست.