تیم ملی پایان سال در کدام کشور اردو می زند؟

 بعد از اینکه کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از پایان اردوی پرحاشیه تیم ملی از هدایت تیم ملی ایران استعفا داد، تمام برنامه‌های این تیم روی هواست و برنامه‌ریزی بعدی کادرفنی برای آماده‌سازی تیم ملی هنوز مشخص نیست.

در همین راستا تیم ملی قرار است 3 فروردین ماه 96 از هفته ششم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در دوحه به مصاف قطر برود و این در حالی است که اگر برنامه‌ها به همین شکل پیش برود این تیم با حداقل برنامه‌های آماده‌سازی به مصاف قطر خواهد رفت.

البته در برنامه قبلی تیم ملی، این تیم برای آماده‌سازی‌ دیدار با قطر قرار است 10 روز زودتر اردوی خود را در دوبی برگزار کند اما فدراسیون فوتبال با توجه به ارتباط تازه با فدراسیون ارمنستان اصرار دارد این اردو در ایروان و در کمپ تیم‌های ملی ارمنستان برگزار شود. در این بین در صورتی که ارمنستان میزبان اردوی تیم ملی شود باید پرواز چارتر برای سفرهای این تیم به خصوص از ایروان به دوحه مهیا باشد.

این برنامه‌ها البته زمانی مشخص می‌شود که سرمربی تیم ملی ایران جلسه‌ای را با تاج برگزار کرده و بعد از استعفایی که داده ابتدا شرایط خود را مشخص کرده و حضورش را در تیم ملی تثبیت کند.

 از سوی دیگر دیدار تیم‌های ملی ایران و چین از هفته هفتم رقابت‌ها 8 فروردین 96 به میزبانی ایران برگزار می‌شود و این در حالی است که هنوز میزبان این رقابت از سوی فیفا مشخص نشده است.

در همین راستا نیز در صورتی که کی‌روش ماندنی شود به زودی جلسه‌ای بین او و مسئولان فدراسیون فوتبال برگزار شده و پیشنهاد کی‌روش مبنی بر ورزشگاه و ساعت برگزاری مورد بررسی قرار گرفته و این پیشنهاد در صورت تصویب برای اعلام بعدی به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال خواهد شد.

البته به احتمال زیاد این دیدار در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.