انریکه به اشتباهش اعتراف کرد

 بارسلونا در هفته هجدهم لالیگا میزبان لاس پالماس بود که توانست با پنج گل به پیروزی برسد.

لوییس انریکه در نشست خبری بعد از بازی گفت‌:  هدف ما این بود که با ارائه یک بازی خوب، پیروز شویم و خوشبختانه این‌گونه هم شد. گاهی اوقات علاوه بر پیروز شدن، باید خوب هم ظاهر شد و گاهی اوقات، تنها پیروزی کافی است. در دیدار امشب، هم خوب بودیم و هم با قاطعیت به پیروزی رسیدیم. در خط دفاعی بهترین عملکرد را داشتیم. یکی از بازی‌های خوب ما بود. در نیمه نخست فعالیت کمی در میدان داشتیم  اما در نیمه دوم با دقت بیشتری بازی کردیم. روان بازی کردیم و با نشاط بودیم. با سیستم ۱-۴-۱-۴ بازی کردیم و توانستیم فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کنیم. بسیار بهتر از لاس پالماس بازی کردیم و شایسته پیروزی هم بودیم.

انریکه در ادامه سخنان خود به ستایش از الیکس ویدال پرداخت و گفت: بازیکنی مانند ویدال با آمادگی بالایی که از خود نشان داد، مرا غافلگیر کرد و نشان داد بازیکنی باکیفیت و آماده است. ویدال بسیار خوب ظاهر شد و ثابت کرد در مورد او اشتباه می‌کردم. ویدال با وجود اینکه به ندرت در ترکیب بارسلونا به میدان رفته بود اما  ثابت کرد از نظر بدنی در شرایط بسیار خوبی است.

سرمربی بارسلونا در پایان سخنان خود ‌اضافه کرد: خوشبختانه با شایستگی سه امتیاز را کسب کردیم. لاس پالماس تیم باکیفیتی است ولی ما بهتر از آنها ظاهر شدیم و در نهایت عدالت هم اجرا شد.

بارسلونا با این پیروزی، ۳۸ امتیازی شد و موقتا در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت. این تیم باید منتظر دیدار حساس رئال‌ مادرید برابر سویا بماند که امشب برگزار خواهد شد.