درگیری لفظی برانکو با سرپرست باشگاه پرسپولیس

جلسه سه  جانبه میان تاج، طاهری و برانکو بر سر اختلافات سرمربی پرسپولیس با کی روش هفته گذشته برگزار شد. در این جلسه مقرر شد که برانکو مصاحبه ای علیه کی روش و تیم ملی نکند و تاج هم از کی روش بخواهد که علیه سرمربی پرسپولیس صحبت نکند. 

 
بعد از این جلسه نه تنها اختلافات کی روش و برانکو حل نشد بلکه کی روش دو بیانیه دیگر علیه برانکو صادر کرد اما طاهری همچنان اصرار دارد که برانکو دیگر صحبتی علیه کی روش نکند. همین موضوع باعث درگیری لفظی میان طاهری و برانکو شده است. 
 
برانکو معتقد است که مسئولان باشگاه در این مقطع از وی حمایت نکردند و کی روش هم بی محابا علیه وی صحبت می کند و سرمربی پرسپولیس اجازه دفاع از خود را ندارد. 
 
البته سرمربی پرسپولیس اذعان کرده که هر دو مربی به دنبال موفقیت تیمشان هستند و آنها اختلاف شخصی با یکدیگر ندارند. 
 
به هر حال گفته می شود که مسئولان فدراسیون فوتبال قصد دارند که جلسه ای با حضور کی روش و برانکو برگزار کنند تا اختلافات این دو مربی برطرف شود اما برانکو بیان کرده که دیگر در جلسه ای شرکت نمی کند. 
 
جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درباره این مطلب گفت: ما به دنبال حل سوتفاهمات میان کی روش و برانکو هستیم اما کی روش همچنان بیانیه علیه برانکو صادر می کند و مسئولان فدراسیون فوتبال برخوردی با سرمربی تیم ملی نمی کنند. 
 
وی در ادامه عنوان کرد: در جلسه هیئت مدیره مقرر شد که برانکو دیگر مصاحبه ای علیه کی روش نکند تا اختلافات بین این دو مربی حل شود اما مسئولان فدراسیون فوتبال هنوز موفق نشدند که مانع مصاحبه های کی روش شوند. 
 
رئیس هیئت مدیره پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال در جلسه ای باید اختلافات کی روش و برانکو حل شود تا به فوتبال ملی و باشگاهی آسیب وارد نشود.