انتقاد شدید منصوریان از بازیکنان سرشناس استقلال

منصوریان در نشست خبری دیدار مقابل استقلال خوزستان در قسمتی از صحبت هایش درباره عملکرد ضعیف برخی بازیکنان سرشناس استقلال گفته است: دلیلش این است که خوب تمرین نمی کنند. هزاران دلیل وجود دارد از جمله همسو نشدن با تیم، توقعات ما و مسائلی از این دست. ما فوتبال کم حوصله ای داریم که همسو با جهان نیست.

توصیه منصوریان به هواداران استقلال

وی ادامه داد: من از هواداران تیمم می‌خواهم در بازی‌های آینده فقط تمام تمرکز خود را روی تشویق تیم‌شان بگذارند و هر مسئله‌ای که در جریان بازی پیش می‌آید حرمت‌ها را حفظ کرده و فقط تیم محبوب خود را تشویق کنند. امیدوارم دیگر شرایطی پیش نیاید تا باز مجبور نشوم بگویم ما یار دوازدهم خود را در بازی در اختیار نداریم.

استقلال خوزستان همان تیم قهرمان فصل گذشته است

سرمربی تیم فوتبال استقلال با خوش‌آمدگویی به تیم استقلال خوزستان خاطر نشان کرد: تیم حریف همان تیم قهرمان فصل گذشته است، تیمی فنی و سرعتی با بازیکنان تکنیکی که از فوتبال خوزستان می‌آیند. ما شناخت کاملی از حریف‌مان داریم و امیدوارم بتوانیم فردا با استفاده درست از نقاط ضعف حریف سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

شیب داوری‌ها به سمت ما است

منصوریان در واکنش به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی براینکه این ذهنیت به وجود آمده است که داوری‌ها به سمت استقلال شیب دارد، یادآور شد: بله داوری‌ها به سمت استقلال شیب دارد، اما شیبش سربالایی است، نه سرپایینی! من نمی‌خواهم وارد فضای داوری شوم و در چند سال اخیر نیز همیشه با تمام وجودم به داوران احترام گذاشته‌ام، چرا که اعتقاد دارم، داوریک قاضی است و همه ما وقتی در محکمه حضور داریم باید منتظر رأی قاضی باشیم.

تحت هر شرایطی باید به رأی داور احترام بگذاریم

وی افزود: زمین فوتبال هم به همین شکل است و ما تحت هر شرایطی باید به رأی داور احترام بگذاریم. شاید در خیلی از بازی‌ها اشتباهات داوری به ضرر تیمم بوده است، اما تحت هیچ شرایطی به داور بی احترامی نکرده‌ام. من در چند بازی گذشته به مدیر رسانه‌ای تیمم مأموریت داده‌ام تا صحنه‌های داوری را یادداشت کرده و به آنالیزوز تیم بدهد. متأسفانه در خیلی از بازی‌ها دو سه هند پنالتی بازیکن حریف ما را نگرفتند و چند ضربات کاشته برای ما گرفته نشده است. در عین حال برای حریف‌مان به اشتباه خطا اعلام شده است. خیلی از خطاها به اشتباه سوت زده شده است، اما در مجموع اشتباهات را ما عمدی نمی‌دانیم بلکه اعتقاد داریم داوران هم انسان بوده و اشتباه می‌کنند.

باید کمک کنیم فضا برای قضاوت داوران آرام شود

وی در این باره اضافه کرد: داوری در فوتبال ایران فراتر از آسیاست، اما جریاناتی که خارج از زمین فوتبال در رسانه ها و شبکه‌های اجتماعی از سوی مربیان علیه داوری راه می‌اُفتد باعث می‌شود آنها مدیریت خود را روی داوری از دست بدهند. از این رو باید کمک کنیم فضا برای قضاوت آنها آرام شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه سیدمهدی رحمتی به بازی فردا مقابل استقلال خوزستان خواهد رسید یا خیر، گفت: مهدی دیروز در جریان تمرین از ناحیه انگشت آسیب دید و الحمدالله زمانی که من قرار بود به اینجا بیاید شرایطش خوب بود و فکر کنم تا یکی دو ساعت دیگر به اردوی تیم ملحق شود.