بیت سعید:گفته بودم کاشته گل میزنم

حسن بیت‌سعید در خصوص پیروزی تیم فوتبل استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار داشت:‌ بازی خیلی خوبی بود و بعد از مسابقه با تراکتورسازی که اصلاً حق‌مان باخت نبود، به این سه امتیاز و پیروزی احتیاج داشتیم.

وی افزود: به خوبی نقاط ضعف استقلال را می‌شناختیم و می‌دانستیم از فضای باز پشت مدافعان استقلال به بهترین شکل می‌توانیم بهره ببریم که با یک ضربه ایستگاهی و یک نفوذ توانستیم به پیروزی برسیم. هرچند که یک گل صحیح ما را هم داور به اشتباه آفساید گرفت و جای خوشحالی است که اشتباه او منجر به یک فاجعه برای استقلال خوزستان نشد.

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد عمل کردن به قولش بابت گلزنی دوباره به استقلال گفت: باور کنید قبل از مسابقه به بازیکنان تیم گفته بودم در این بازی، یک «ایستگاهی» گل می‌زنم و خدا را شکر حرفم را عملی کردم. کلاً گل زدن به تیم‌های بزرگ مثل استقلال و پرسپولیس برای هر بازیکنی لذت بخش است و خوشحالم که نتیجه زحمات بچه‌های تیم را به ثمر رساندم.

بیت‌سعید در پاسخ به این سؤال که چقدر امیدوار است استقلال خوزستان با جذب بازیکنان جدید به جمع مدعیان قهرمانی برگردد، اظهار داشت: پیروزی ما مقابل استقلال بعد از باخت ناحقی که مقابل تراکتورسازی داشتیم کاملاً به‌جا بود. شرایط ما به گونه‌ای بود که جای هیچ اشتباهی نداشتیم و باید ثابت می‌کردیم که فصل قبل بی‌جهت قهرمان نشدیم.

وی در پایان گفت: از سوی دیگر بازیکنان خیلی خوبی جذب کردیم و با آمدن آلویس نانگ و آرش افشین در فاز تهاجمی بسیار قدرتمند شدیم و قطعاً با یک مربی باهوش و کاربلد مثل سیروس پورموسوی می‌توانیم در نیم ‌صل دوم لیگ عملکرد بسیار خوبی داشته باشیم و در آسیا هم نتایجی درخور شأن استقلال خوزستان را کسب کنیم.