واکنش عضو هیات مدیره استقلال درباره ضرب الاجل به منصوریان

مسعود معینی درباره اینکه گفته می‌شود دیدار با صنعت نفت آبادان آخرین فرصت علیرضا منصوریان خواهد بود، اظهار داشت: ضرب الاجلی برای کادرفنی وجود ندارد و باید به تیم و مربیان آرامش داده شود. اینطور نیست که با یک شکست چنین اتفاقاتی بیفتد. تغییر نسل و جوانگرایی در تیم این پیامدها را دارد و باید منتظر چنین روزهایی می‌بودیم.

وی تصریح کرد: لیگ برتر تنها برای یک ماه، یک سال و چند سال نیست و ادامه دارد. برخی تیم‌ها از سال گذشته خودشان را ترمیم کرده و امروز قدرتمند شده‌اند. استقلال اما امسال تاوان تغییر نسل خودش را می‌دهد و دنبال کسب تجربه است. بنابراین دلیلی ندارد که بخواهیم به سرمربی تیم ضرب الاجلی بدهیم. جریان نویی در مربیگری علیرضا منصوریان اتفاق افتاده و خودش هم گفته که اداره کردن استقلال با تیم‌هایی مانند نفت‌تهران متفاوت است.

«تیم استقلال کامل نشده است». عضو هیئت مدیره استقلال با بیان این جمله خاطرنشان کرد: مهم‌ترین دیدار پیش‌روی استقلال بازی با السد قطر در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا است و می‌تواند نقطه عطفی در مربیگری منصوریان باشد. در جلسه دو هفته پیش هیئت مدیره به سرمربی استقلال گفتیم که باید برای دیدار با السد برنامه خاصی داشته و بتوانیم با شکست این تیم نقطه شروع خوبی داشته باشیم. در لیگ برتر شرایط‌مان نه اینکه بد باشد، اما متوسط رو به بالا است و می‌توانیم از این پس با قدرت شروع کنیم.

معینی ادامه داد: فکر می‌کنم با حضور جپاروف در روند بازی استقلال تغییراتی ایجاد شود. درست است که این بازیکن سن بالایی دارد، اما ازبکستانی‌ها از نظر فیزیولوژی در سن بالا هم جواب می‌دهند. دو روز پیش تنیسور ازبکی که رنکینگ 127 جهان را دارد، جوکوویچ صربستانی و نفر دوم جهان را حذف کرد. به حضور جپاروف در استقلال نگاه مثبتی داریم. امیدوارم در هفته‌های آینده به ترکیب ثابتی به خصوص در خط دفاع برسیم و خط هافبک هم با حضور آندرانیک تیموریان کامل‌تر شود. منصوریان هم باید فکری برای سیستم حمله داشته باشد.

وی عنوان کرد: هیچ مسئله حاشیه‌ای در استقلال وجود ندارد در هیئت مدیره از منصوریان حمایت می‌کند. هواداران استقلال مدام به من پیغام داده و ناراحتی خود را از وضع موجود ابراز می‌کنند، اما بدانند که تغییر نسل در استقلال نیاز به زمان دارد. هواداران باید از تیم‌شان در این مقطع حمایت کرده و تنها نگذارند.