لگد منصوریان به میز رختکن استقلال

کادر فنی استقلال با وجود خبر محرومیت استقلال روحیه خودشان را در مقابل بازیکنان حفظ کردند و سرمربی استقلال شوک این خبر را هرگز در رفتارش مقابل شاگردانش نشان نداد. این رفتار باعث شد حال و هوای خوبی در تمرین استقلال شکل بگیرد و حتی بازیکنان در کمپ حجازی برف بازی هم کردند.

این حرکت منصوریان هوشمندانه بود و سرمربی استقلال در شرایطی که در اوج فشار قرار داشت در برخورد با بازیکنان تیمش به مانند یک مربی کهنه کار عمل کرد تا نگرانی به بازیکنان استقلال منتقل نشود. هر چند این پایان ماجرا نبود.

پس از پایان تمرین زمانی که منصوریان به همراه دستیارانش وارد رختکن استقلال شد نتوانست خودش را کنترل کند و با فریادهای بلند و لگد کوبیدن به میز رختکن عصبانیت خودش را از حکم فیفا نشان داد.

فریادهای منصوریان به حدی بلند بود که اطرافیان رختکن به راحتی می توانستند صدای او را بشنوند. به گفته منبعی موثق منصوریان با فریاد به مسئولانی که با شیحی قرارداد بسته بودند تاخت در حالی که بسیاری از آنها همچنان در استقلال حضور دارند. سرمربی استقلال همچنین به شدت از کمیته حقوقی استقلال در این پرونده گلایه کرد و گفت این کمیته می توانست خیلی زود تر از این ها جلوی کشیده شدن کار به چنین وضعیتی را بگیرد.