جدایی دژاگه از العربی؟

با تغییرات صورت گرفته روی نیمکت رهبری العربی و ورود اسوالدو برزیلی اشکان دژاگه به تمرینات گروهی این تیم بازگشت تا امیدها برای شکسته شدن طلسم دوری این بازیکن از میادین بیشتر شود اما تنها چند روز بعد از این اتفاق دژاگه باز هم از تمرینات دور شد تا وضعیتش برای نیم فصل دوم لیگ ستارگان در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

بنا به اعلام رسانه های قطری با توجه به این که فعالیت های نقل و انتقالاتی باشگاه العربی با تعدد شکایت به فیفا به صورت معلق درآمده است، مسئولان این باشگاه نتوانستند نام اشکان دژاگه را به لیست نفرات خود اضافه کنند از همین رو تلاش های آنها برای این پروسه بی نتیجه ماند تا کاپیتان تیم ملی ایران همچنان دور از میادین قرار بگیرد.

 

استاد الدوحه امروز در خبری پیرامون همین ماجرا نوشت: «با ناکامی در بازگرداندن اشکان دژاگه به لیست نفرات تیم در نقل و انتقالات زمستانی مسئولان باشگاه العربی تصمیم گرفتند یک بار دیگر مصطفی سال، مدافع سنگالی و جدایی طلب خود را به لیست نفرات بازگردانده و بعد از هفته 11 لیگ ستارگان دوباره از این مدافع سود ببرند. بازیکنی که قرار بود جای خود را به کاپیتان تیم ملی ایران بدهد».