بارسا به دنبال جذب ستاره سابق برزیل

پس از ریوالدو، بازیکن برزیلی پیشین تیم فوتبال بارسلونا که آمادگی خود را برای ملحق شده به پروژه اسطوره‌های بارسا را اعلام کرده است، اکنون گفته می‌شود که هموطن او رونالدینیو هم قرار است طی چند روز آینده در این پروژه شرکت کند.

به گزارش نشریه مارکای اسپانیا، روبرتو ده‌آسیس، برادر و مدیر برنامه‌های رونالدینیو قرار است با اوسکار گرائوس، مدیر اجرایی باشگاه بارسلونا ملاقاتی داشته باشد و در آن جلسه در خصوص جزئیات عقد قرارداد میان برادرش و آبی‌و‌اناری‌ها مذاکره کند.

رونالدینیوی 36 ساله با وجود داشتن چند پیشنهاد از تیم‌های برزیلی و چینی، ظاهراً قصد ندارد در سطح اول فوتبال دنیا به بازیگری‌اش ادامه دهد اگرچه پروژه ویژه باشگاه بارسلونا به او اجازه می‌دهد که در محیطی لذتبخش به بازی‌اش ادامه دهد.

در صورتی همه چیز طبق برنامه پیش برود و مذاکرات برادر رونالدینیو با مدیر اجرایی بارسا ثمر بخشی باشد، مهاجم برزیلی پیشین کاتالان‌ها روز جمعه به بارسلونا سفر خواهد کرد تا به صورت رسمی بازگشتش به این باشگاه را اعلام کند.

در پروژه‌ اسطوره‌های بارسلونا، ستاره‌های پیشین این باشگاه گرد هم می‌آیند و با انجام بازی‌های نمایشی در سراسر جهان موجب ارتقای برند آبی‌واناری‌پوشان می‌شوند.