فابرگاس ناراضی از نیمکت نشینی در چلسی

سس فابرگاس یکی از بازیکنان نیمکت نشین چلسی است که کمتر فرصت بازی در ترکیب اصلی به او می‌رسد.

فابرگاس هرگاه فرصت بازی به او رسیده توانسته تا حدودی انتظارات را برآورده کند و چند گل حساس هم برای تیمش به ثمر رسانده است اما بازهم آنتونیو کونته او را در ترکیب اصلی به میدان نمی‌فرستد.

نیمکت نشینی‌های زیاد، صدای ستاره اسپانیایی چلسی را درآورد و این بازیکن به صراحت اعلام کرد از نیمکت نشینی ناراحت و به دنبال بازی کردن بیشتر است. او ‌در این زمینه گفت: فوتبال بازی می‌کنم چراکه می‌خواهم از زندگی خود لذت ببرم. بنابراین وقتی بازی نمی‌کنم، احساس ناراحتی می‌کنم. نمی‌توانم نیمکت نشینی را تحمل کنم. با این حال باید بگویم بسیار خوشحال هستم که چلسی خوب نتیجه‌ می‌گیرد و در صدر جدول رده‌بندی جای دارد.

فابرگاس ادامه‌ داد: فوتبال برای من همه چیز است. فوتبال زندگی من است و آن را دیوانه‌وار دوست دارم. هر بار که در ترکیب اصلی به میدان می‌روم، نهایت تلاشم را به کار می‌گیرم تا بهترین بازی‌ها را به نمایش بگذارم. به بازی بیشتری در ترکیب چلسی نیاز دارم و باید بیشتر در ترکیب به میدان بروم. در دیدارهایی که به میدان رفتم، خوب ظاهر شدم و می‌خواهم بازهم در ترکیب اصلی به میدان بروم.

چلسی در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس نتایج درخشانی به دست آورد و شانس نخست کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌آید. این تیم با نزدیک‌ترین تعقیب کننده خود که آرسنال است، هشت امتیاز اختلاف دارد و این نشان می‌دهد که چه شانس بالایی برای قهرمانی دارد.