میتوانستیم از استقلال مساوی بگیریم

محمود شیعی پس از شکست پیکان مقابل استقلال گفت: بچه‌های ما با وجود 10 نفره شدن بازی خوبی مقابل استقلال انجام دادند.  می‌توانستیم مساوی کنیم اما استقلال نیز روز خوبی را پشت سر گذاشت و من به این تیم این برد را تبریک می‌گویم.

مدیرعامل پیکان در خصوص روند ناکامی این تیم در نیم فصل دوم، عنوان کرد: امیدواریم از بازی بعد جبران کنیم. در سه بازی گذشته شکست خوردیم اما بازی بعد می‌تواند ما را به روند پیروزی بازگرداند.

وی در خصوص احتمال برکناری مجید جلالی گفت: همچنین اتفاقی نخواهد افتاد. مطمئن باشید ما در پایان فصل جزو 5 تیم بالای جدول هستیم. جلالی باید بماند و برنامه 3 ساله خود را پیش ببرد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص بازگشت کارلوس‌کی‌روش گفت اطلاعی در این خصوص ندارم. قرار است تاج به عنوان سخنگوی هیئت رئیس در خصوص تیم ملی و کی‌روش صحبت کند. 

شیعی در خصوص پیشنهاد پرسپولیس به گادوین منشا خاطرنشان کرد: منشا قرارداد دارد و طبق قرارداد در تیم ما می‌ماند. تنها تیمی که خواهان منشا بود تراکتورسازی است که با ما مذاکرات شفاهی انجام داده اما هیچ تیمی به صورت رسمی نامه‌ای برای جذب منشا به ما ارسال کرده است. وضعیت این بازیکن نیز تا چند روز آینده مشخص می‌شود.