بدشانسی انصاری فرد در المپیاکوس

 کریم انصاری فرد با وجود اینکه اولین بازی خود با پیراهن المپیاکوس در جام حذفی یونان مقابل آریس سالونیک را طوفانی آغاز کرد و موفق به گلزنی شد ولی حضور او در لیگ اروپا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

پنجره نقل و انتقالات زمستانی فردا (سه شنبه) به پایان می‌رسد در نتیجه باشگاه المپیاکوس موظف است تا لیست جدید بازیکنانش برای ادامه رقابت‌های لیگ اروپا به یوفا تحویل دهد.

هنوز پائو بنتو به همراه کادر فنی خود تصمیمی را درباره لیست جدید بازیکنانش برای حضور در لیگ اروپا نگرفته اند. حقیقت این است که در لیست جدید 3 تغییر خواهید دید دو بازیکن یونانی است و یک لژیونر است.

تنها لژیونر جدیدی که بنتو به او اعتماد کرده، علی سیسوکو، مدافع فرانسوی اش به جای عمر عبدالله است. ولی هنوز درباره انصاری فرد علامات سوال زیادی است.

اگر بنتو بخواهد انصاری فرد را در لیست اروپایی قرار دهد، باید نام لوکا میلوژویچ را خارج کند. این کار غیرممکن است زیرا این بازیکن صرب نمی تواند در طول 24 ساعت از لیست خارج شود در نتیجه حضور مهاجم ایرانی در لیست اروپایی المپیاکوس در هاله ای از ابهام قرار دارد.

با این تفاسیر احتمال حضور کریم انصاری فرد به همراه تیم جدیدش المپیاکوس در رقابت‌های لیگ اروپا به نظر ضعیف می‌رسد زیرا انصاری فرد با وجود اینکه در اولین بازی اش گلزنی کرد ولی بنتو، سرمربی پرتغالی المپیاکوس به او اعتقادی ندارد و در 3 بازی اخیرش در سوپر لیگ یونان او را در لیست 18 نفره تیمش قرار نداده است.