کری خوانی مدافع تراکتور برای پرسپولیسی ها

 محمد ایرانپوریان که به دلیل مصدومیت از ترکیب تیمش دور است در مورد بازی هفته گذشته مقابل ماشین سازی و بازی این هفته مقابل استقلال صحبت هایی انجام داده که در ادامه می خوانید:

* فقط حرص و جوش خوردم

اتفاقات بازی مقابل ماشین سازی به گونه ای رقم خورد که در طول تماشای بازی فقط حرص و جوش خوردم. واقعا قضاوت داور بازی به گونه ای بود که تیم ما از آن متضرر شد و امیدوارم که مسئولین فدراسیون فوتبال به این گونه مسائل با جدیت بیشتری توجه کنند چرا که هر امتیازی که در این مقطع از دست می رود می تواند سرنوشت یک تیم را تعیین کند. ما مقابل ماشین سازی مستحق برد بودیم اما اتفاقات فوتبالی و غیر فوتبالی از این اتفاق جلوگیری کرد و با تک امتیاز این بازی را به پایان رساندیم.

* این پرسپولیس هم می بازد

این هفته با پرسپولیس یک بازی سخت و سرنوشت ساز داریم و همه می دانند که حریف مان چه تیم قدرتمندی هستند ولی من به همه این اطمینان را می دهم که این پرسپولیس هم می بازد و تراکتور توان شکست دادن آن را دارد.

شرایط در روزی که ما چندین بازیکن مان را مقابل پرسپولیس نخواهیم داشت بسیار دشوار است اما تراکتورسازی بزرگتر از اینهاست که در نبود چند بازیکن به مشکل بخورد.

* این بازی، فینال نیست

بازی پرسپولیس و تراکتورسازی، بدون شک بازی حساس و سرنوشت سازی است ولی نباید بیش از حد نیز آن را بزرگ کنیم. این بازی فینال نیست و هنوز پس از آن 10 بازی دیگر و سی امتیاز دست نخورده در پیش است که باید برای کسب آنها نیز تلاش کنیم. نه تیمی که این بازی را ببرد قهرمانی اش قطعی است و نه تیمی که این بازی را ببازد از قهرمانی باز مانده است.

* مصدومیتم بد موقع شدت گرفت

من از مدت ها پیش دردی را در زانویم احساس می کردم ولی به هر نحوی که بود خودم را به بازی ها می رساندم اما متاسفانه بدموقعی این مصدومیت شدت گرفت و من بسیار ناراحتم که در این مقطع حساس نمی توانم در خدمت تیمم باشم.