مدافع سابق استقلال:منصوریان خیلی اذیتم کرد

امین حاج‌محمدی در خصوص دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال استقلال در هفته بیستم مسابقات لیگ برتر گفت: استقلال تیم محبوب من است و تیمی است که از بچگی هوادار این تیم بوده‌ام.

وی ادامه : همیشه بازی مقابل استقلال برای من سخت است. انگیزه خاصی هم ندارم که  مقابل تیم سابقم بازی می‌کنم. الان بازیکن ماشین‌سازی و در اختیار کادر فنی این تیم هستم و تلاش می‌کنم به موفقیت کمک کنم.

مدافع تیم فوتبال ماشین‌سازی تصریح کرد: «آقا فرهاد» به من لطف داشت و نیم‌فصل به تیم ماشین‌سازی آمدم و در اولین بازی هم اثبات کردم مشکل فنی نداشتم، داستان‌های دیگری بود که باعث عدم حضورم من در استقلال شد. ان‌شاءالله بتوانم لطف آقای کاظمی را جبران کنم.

حاج‌محمدی خاطرنشان کرد: در مورد علیرضا منصوریان هیچ حرفی ندارم. او مربی قبلی من بود و در نیم‌فصل خیلی اذیتم کرد. از لحاظ اخلاقی و فنی خیلی از دست او ناراحتم. اگر نمی‌خواستند من را در ترکیب تیم قرار دهند، حداقل می‌توانستند از نظر اخلاقی با من درست رفتار کنند اما رفتار درستی نداشتند و او را به خدا می‌سپارم.

وی افزود: خدای من شاهد همه اتفاقاتی که برای من رخ داد، است. همه چیز را در زمانی که بگذرد، ثابت می‌کنم و تمام تلاشم را به کار می‌گیرم که در تیم فعلی‌ام موفق شود.

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال در خصوص بدهی این باشگاه به او گفت: استقلال یک میلیارد و 250 میلیون به من بدهی دارد. با توجه به یکی از بندهای قراردادم با این باشگاه، می‌توانستم قراردادم را به صورت یک‌طرفه فسخ کردم و این کار را انجام دادم. وکیلم پیگیر بدهی باشگاه استقلال به من است. البته دوست نداشتم بین من و استقلال چنین اتفاقی رخ دهد.

حاج‌محمدی در پایان تأکید کرد: به هر حال اتفاقی است که رخ داده است. اصلاً دوست نداشتم چنین اتفاقی رخ دهد ولی اشخاصی بودند که باعث این اتفاق شدند.