راه یابی سردار ایرانی به فهرست اروپایی

 روستوف بعد از درخشش در رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و ایستادن در جایگاه سوم توانست جواز صعود به مرحله یک هشتم نهایی یورولیگ را به د ست بیاورد تا در این مرحله به قید قرعه به مصاف اسپارتاپراگ از جمهوری چک برود.

در فاصله دو هفته تا این بازی و با رسیدن به ماه فوریه باشگاه روسی طبق قوانین فهرست اروپایی خود برای این مرحله از رقابت ها را با قرار دادن 22 بازیکن در فهرست اعلام کرد که نکته جالب این فهرست قلم قرمز قربان بردی اف روی نام سعید عزت الهی ملی پوش ایرانی و حضور سردار آزمون دیگر ایرانی در فهرست بود.

 

بردی اف و روستوفی ها در حالی نام عزت الهی را از فهرست اروپایی خود خارج کردند که در روزهای گذشته با ادعای تمدید قرارداد 5 ساله این ملی پوش جوان ایرانی مانع حضور او در سایر تیم ها شدند اما حالا با خارج کردن نام این بازیکن مشخص می شود تمام ادعاهای آنها در این ارتباط صحت نداشته است.

از سوی دیگر با بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی اروپا و قرار گرفتن نام سردار آزمون در صدر فهرست مهاجمان روستوف در اروپا نگرانی ها از بابت جدا شدن پدیده ایرانی از جمع زردپوشان روستوف از بین رفت تا سردار خود را برای ادامه چالش اروپایی آماده کند.