احتمال رفع محرومیت تراکتور

جلال نصیری درباره مشکل پیش آمده برای نقل و انتقالات تراکتورسازی عنوان کرد: «واقعیت این است که من شخصا شب گذشته برای دریافت ITC تراکتورسازی اقدام کردم. پنجره نقل و انتقالات تراکتورسازی باز بود و مدارک شهباززاده را ارسال کردم تا کارت بازی او را بگیریم. صبح امروز اما به ما جواب دادند که یک پرونده انضباطی در فیفا دارید!»

او ادامه داد:«هنوز فیفا هیچ حکم قطعی درباره این پرونده به ما نداده و نمی دانیم اصل داستان چیست. از فدراسیون هم موضوعی به ما اعلام نشده است. ما حتی نمی دانیم محروم شده ایم یا نه و این پرونده انضباطی مربوط به چه کسی است.»

مدیراجرایی تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش که با شرایط پیش آمده موضوع عالیشاه، نوراللهی و بیگ زاده که در دیدارهای قبلی به میدان رفته اند، چه می شود، افزود: «من فکر می کنم این محرومیت شامل آنها نشود. مساله فیفا بعد از جذب عالیشاه، نوراللهی و بیگ زاده اتفاق افتاده و بعید است از بابت بازی کردن آنها به مشکل بخوریم.»

نصیری در پایان افزود: «پنجره نقل و انتقالاتی ما مثل استقلال بسته نشده است. فکر می کنم با پرداخت مبلغ مشکل حل شود اما باید پیگیری کنیم. پنجره نقل و انتقالات ما باز است اما وقتی برای ITC اقدام کردیم، جواب دادند پرونده انضباطی داریم. پس مشکل مابا استقلال متفاوت است.»