واکنش کاپیتان تراکتور به احتمال کسر امتیاز

مهدی کیانی در رابطه با محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات اظهار داشت: وقتی این خبر را شنیدم شوکه شدم. مگر اصلا امکان دارد که باشگاه بازیکنی بگیرد و برای تیم بازی کند و بعد از چند وقت بگویند غیرقانونی بوده است. اگر واقعا هم محرومیتی باشد مقصر فدراسبیون است که این وسط موضوع را به باشگاه اطلاع نداده و کارت بازی هم صادر کرده است. اصلا نین چیزی امکان پذیر نیست که ما نتوانیم از بازیکنان جدیدمان استفاده کنیم.

وی در واکنش به این که برخی ادعا کرده اند که باید نتایج چهار بازی اخیر تراکتورسازی به خاطر استفاده غیرقانونی از بازیکنان جدید 3 بر صفر به سود حریفان شود بیان داشت: این دیگر خنده دار است. مگر چنین چیزی امکان دارد. من هفته های قبل هم گفتم اگر می خواهند تراکتور را از کورس خارج کنند و بگویند دیگر نباشد خیلی واضح این حرف را بیان کنند. ما هم کنار می رویم. دیگر این چه کارهایی است. به نظر می رسد رقابت به بیرون از زمین کشیده شده و ما برای قهرمانی باید نه تنها در زمین بلکه در بیرون زمین هم برنده شویم.

کاپیتان تراکتورسازی تصریح کرد: اگر واقعا قرار باشد کسی جریمه شود این فدراسیون است زیرا این موضوع را به تراکتورسازی اعلام نکرده و حالا چرا ما باید متضرر شویم؟ باشگاه روی بازیکنان جدید سرمایه گذاری کرده و بالاخره کادر فنی هم روی آن ها حساب کرده است. مگر می شود به یکباره چهارپنج بازیکن را از تیم گرفت؟

کیانی همچنین اذعان داشت: خطاب به آنهایی که این کارها را علیه تراکتور انجام می دهند باید بگویم دیگر بس است. دست از این کارهایتان بردارید. اگر یک سری حرفها را بزنم شاید درست نباشد و باعث محرومیتم شود. ان از هفتنه قبل که با چنین کارهایی من و چند بازیکن دیگر را محروم کردند و  این هم که حالا چند بازیکن را در آستانه بازی پرسپولیس می خواهند از تراکتورسازی بگیرد. امیدوارم باشگاه تدبیر به خرج دهد تا این موضوع حل شده وهر چه سریع ترآرامش به تراکتورسازی بازگردد.

وی درباره بازی با پرسپولیس افزود: ما بازیکنان بزرگی داریم و کادر فنی ما هم با تجربه است. بازیکنان باید بدون توجه به حاشیه های به وجود آمده باید تمرکز خود را روی پیروزی در این بازی بگذارند. این بازی برای ما حکم مرگ و زندگی دارد و باید هرطور شده با برد از این مسابقه بیرون اییم. تراکتور به این راحتی کوتاه نمی آید و به دنبال کسب هر دو جام است.

کیانی در پایان درباره حضور هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه آزای گفت: مطمئنم هواداران استقبال پرشوری حتی در تهران خواهند داشت. گفته اند 10 درصد اما من اطمینان دارم بیشتر از این ها برای تشویق تراکتور به ورزشگاه می آیند  و ما را برای رسیدن به پیروزی حمایت می کنند.