ترکیب احتمالی برانکو برای بازی با تراکتور

تمرینات اخیر پرسپولیس نشان می‌دهد برانکو ایوانکوویچ در نظر دارد تیمش را در بازی فردا (یکشنبه) مقابل تراکتورسازی با یک ترکیب کاملا هجومی به میدان بفرستد و این در شرایطی است که اوضاع تیم تبریزی به خاطر حکم اخیر فیفا علیه آنها اصلا مساعد نیست. این تیم غیر از اینکه 3 بازیکن محروم در اختیار دارد از خرید‌های نیم فصل خود هم نمی تواند استفاده کند.

بازیکنان و مربیان پرسپولیس در تمرین روز گذشته (جمعه) تیم‌شان متوجه شدند که تراکتورسازی از نقل‌وانتقالات نیم فصل محروم است و از این‌رو احمد نوراللهی و امید عالیشاه همبازیان پیشین آنها نمی‌توانند در بازی فردا به میدان بروند هر چند قلعه‌نویی گفته از این دو استفاده می‌کند. با توجه به این قضیه برانکو در بازی درون تیمی ترکیب اصلی تیمش را تا حد زیادی مقابل تراکتورسازی مشخص کرد و نکته مهم این ترکیب حضور احمدزاده در پست دفاع چپ بود.

برانکو حسین ماهینی را به پست دفاع راست برگرداند و احمدزاده را به جناح چپ برد تا به نوعی کناره‌های تیمش را تهاجمی کرده باشد و این دو در کنار انصاری و حسینی 4 نفر خط دفاعی پرسپولیس را در بازی فردا تشکیل خواهند داد. در ترکیب مدنظر برانکو، رامین رضاییان و محسن مسلمان به عنوان هافبک‌های کناری و سروش رفیعی و کمال کامیابی‌نیا نیز به عنوان هافبک‌های میانی قرار گرفتند. زوج خط حمله سرخپوشان هم مهدی طارمی و وحید امیری خواهند بود.

در ترکیب مدنظر برانکو فقط کامیابی‌نیا، انصاری و حسینی عناصر دفاعی سرخپوشان به حساب می‌آیند و این نشان می‌دهد که سرمربی این تیم در نظر دارد از  شرایط حریفش نهایت استفاده را برده و به نتیجه دلخواه خود برسد.