ترکیب تراکتورسازی برای دیدار با پرسپولیس مشخص شد

امیر قلعه‌نویی سرمربی تراکتورسازی برای دیدار با پرسپولیس 11 مرد منتخب خود را انتخاب کرد. بر این اساس محمدرضا اخباری درون دروازه تراکتورسازی خواهد ایستاد. در خط دفاع موضوع مهم بازگشت محمد ایرانپوریان به ترکیب تراکتورسازی است. او در دفاع راست به میدان می‌رود. هادی محمدی نیز به ترکیب برگشته و زوج محسن بنگر در دفاع وسط است.در این شرایط سعید آقایی مدافع چپ سفیدپوشان تبریزی در این مسابقه خواهد بود.

در خط هافبک محمدرضا مهدی‌زاده به عنوان جایگزین کیانی و نوراللهی در پشت هافبک تدافعی بازی می‌کند. محمد نوری و کرار جاسم هم در هافبک پست به میدان می‌روند.  محمد ابراهیمی و شهرام گودرزی به عنوان دو وینگر چپ و راست در ترکیب تیم خود به میدان می‌روند و شهرام گودرزی و فرزاد حاتمی نیز دو مهاجم تراکتورسازی مقابل پرسپولیس خواهند بود.

نکته قابل توجه جای خالی امید عالیشاه، احمد نوراللهی و هاشم‌بیگ زاده در ترکیب تراکتورسازی است؛ این بازیکنان به علت محرومیت نقل و انتقالاتی نتوانستند تیم خود را همراهی کنند.

خالد شفیعی، مهدی شریفی ومهدی کیانی نیزبه علت 3 اخطاره شدن و اخراج از این بازی محروم هستند.

ترکیب تراکتورسازی به شرح ذیل است:

محمدرضا اخباری، هادی محمدی، محسن بنگر، محمد ایرانپوریان، محمدرضا مهدی‌زاده، سعید آقایی، محمد نوری، کرار جاسم، محمد ابراهیمی، شهرام گودرزی و فرزاد حاتمی.

دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی ساعت 15 امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.