شورای فنی فدراسیون تکواندو مشخص شدند

لیست 16 نفره شورای فنی فدراسیون تکواندو اعلام شد و در این فهرست نام کارشناسانی مانند هادی ساعی، بهزاد خداداد و مجید افلاکی به چشم نمی‌خورد. عدم حضور این نفرات که از منتقدان همیشگی رییس فدراسیون هستند، قابل پیش‌بینی بود اما نکته جالب این لیست سورپرایزی به نام «مجید امین ترابی» است.


کمتر کسی فکر می‌کرد امین ترابی که در سال‌های اخیر کمتر نامی از او شنیده شده در این لیست حضور داشته باشد اما به هر حال این کارشناس تکواندو می‌تواند در خصوص سرمربی آینده تیم ملی اظهار نظر کند.

از سوی دیگر باید به این نکته توجه داشت که آیا مردان سرد و گرم چشیده‌ای چون هادی ساعی و بهزاد خداداد نباید در این برهه حساس در فهرست اعلام شده جای داشته باشند؟

چهره‌های نامداری که چند سالی است از تکواندو دور مانده‌اند و از دانش و تجربه رفیعی برخوردار هستند، قطعاً از برخی نفرات دعوت شده کارایی بیشتری داشتند اما با نظر مسئولان فدراسیون تکواندو در این فهرست جایی ندارند.

البته رئیس فدراسیون تکواندو تاکید کرده که امکان دارد در آینده نفراتی به این جمع اضافه شوند که به نظر می‌رسد نام منتقدان در این فهرست نخواهد بود.

فهرست اعضای شورای فنی تکواندو به قرار زیر است:

سید نعمت خلیفه، فریبرزعسکری، محمد رضا زوار، فیض الله نفجم، پیام خانلرخانی، مهدی بی باک، وحید عبدالهی، یوسف کرمی، علیرضا نصرآزادانی، مجید امین ترابی، رحیم صالحی، احمد اخلاقی، هادی افشار، مهرو کمرانی، ندا زارع و فاطمه اسد‌پور