اشتباه کوچک مدال طلای تیم اسپرینت را به نقره تبدیل کرد

علی علی عسگری یکی از رکابزنان تیم ملی ایران که در ماده تیم اسپرینت موفق به کسب مدال نقره شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه اولین روز از رقابتها را پشت سر گذاشتیم موفق به کسب مدال نقره شدیم و این مدال برای حضور پر رنگ تر در روزهای آینده کمکمان خواهد کرد.

 
وی افزود: رقابت امروز محکی بود تا بتوانیم در مسابقات قهرمانی آسیایی خودمان را بسنجیم اگرچه نداشتن  پیست چوبی در ایران موجب شد آخرین مدالی که در این رشته کسب کرده ایم در سال ۲۰۱۲ باشد.
 
علی عسگری در خصوص علت اینکه مدال طلای تیم به نقره تبدیل شد، عنوان کرد: در ابتدای رقابتها به مشکل برخوردیم و مجبور شدیم دوبار استارت بزنیم اما مدال نقره هم حاصل زحمات مربی تیم ملی محمد ابوحیدری و بقیه مسئولان است.همچنین هند چند روز پیش از مسابقات  اجازه تمرین در پیست چوبی را به ما نداد و با توجه به اینکه در پیست سیمانی تمرین کرده بودیم از نظر تکنیکی ضعیف بودیم اما در مجموع حاصل زحمات مربی را دادیم.
 
زمان و قدرت ما از دیگر حریفان بهتر بود
 
درادامه گزارش حسن ورپشتی دیگر رکابزن ملی پوش کشورمان در خصوص رقابتش در ماده اسپرینت خاطر نشان کرد:متاسفانه در ایران پیست چوبی نداریم و این رشته هم جزو ماده های حساس در رقابتها محسوب می شود  خطای کوچکی که در استارت رقابتها پیش آمد موجب از دست دادن مدال طلا شد.
 
وی در ادامه عنوان کرد:اما اگر می خواستیم از نظر زمان و قدرت با خودمان را با حریفان مقایسه کنیم باید بگویم که از دیگر حریف ها بهتر بودیم.
 
ورپشتی در خصوص میزان علاقه اش به  مدالی که کسب کرده خاطر نشان کرد:مدال نقره را دوست ندارم زیرا حق ما در این رقابتها طلا بود و کسب این مقام ناراحت کننده بود.
 
بیشتر تمرکزمان را برای حضور موفق در تیم اسپربنت گذاشته بودیم
 
محمد دانشور خرمیز دیگر رکابزن ملی پوش حاضر در این رقابتها تاکید کرد:تمرکزمان را برای حضور موفق در رشته تیم اسپرینت گذاشتیم و به هر حال هر ورزشکاری که قوی تر باشد در رقابتها موفق تر خواهد بود اگرچه ما می توانستیم مدال طلا بگیریم اما به خاطر شرایط جوی حاکم در تهران و سرمای هوا به این شکل پیش رفت.
 
وی افزود:البته هند نپذیرفت که در پیست چوبی تمرین کنیم و وضعیت به این شکل پیش رفت، در بخش مقدماتی رقابتها هم مشکل پیش آمد اما امیدوارم در رقابتهای بعدی موفق به کسب طلا شویم.