جوانی که توانست ژاوی را مهار کند

 رضا حسن زاده در خصوص صعود استقلال به مرحله گروهی بازی های آسیایی با پشت سر گذاشتن السد قطر اظهار داشت: «بچه های ما بازی خوب و روانی را ارائه دادند و تحت تاثیر نام های بزرگ تیم السد به خصوص نام ژاوی قرار نگرفتند.»

 

حسن زاده افزود: «قبل از هر چیز باید یک خسته نباشید به مجموعه آکادمی استقلال در سال های گذشته بگویم. در همین بازی ستاره زمین به نظر من امید نورافکن بود که با هجده، نوزده سال سن توانست از پس مهار ژاوی هم بر بیاید و ستاره این بازی باشد.»

 

وی ادامه داد: «در خصوص این بازی باید گفت که فقط جای تبریک دارد. باید به همه مجموعه استقلال تبریک گفت. به خصوص به هواداران با معرفت این تیم که در این سرما ورزشگاه آزادی را شرمنده خودشان کردند و بار دیگر نشان دادند که چه سرمایه عظیمی هستند برای تیم محبوب شان.»

 

پیشکسوت آبی ها تصریح کرد: «امیدوارم این بازی استارتی باشد برای حضور پر قدرت استقلال در آسیا. به نظر من السد قوی تر از سه تیم دیگری بود که قرار است در مرحله گروهی با آنها دیدار کنیم.»

 

مدافع سابق استقلال در پایان گفت: «امیدوارم مسئولین استقلال قدر این تیم جوان را بدانند و بتوانند همین جوان ها را سر و سامان داده و آنها را برای سال های بعد حفظ کنند.»