ماموریت جدید رابسون چیست؟

 رابسون جانواریو که هفته های گذشته جایگاه خود را در ترکیب اصلی استقلال از دست داده بود، بازگشت رویایی به تمرین آبی ها داشت. رابسون در دیدار با پیکان توانست به خوبی منشا بهترین بازیکن پیکان را کنترل کند و در دیدار با ماشین سازی نیز روز فوق العاده ای داشت تا استقلال در این دو دیدار به پیروزی برسد.

 

مدافع جوان برزیلی استقلال در دیدار با السد اما بهترین نمایش خود در لیگ شانزدهم را به نمایش گذاشت و در طول 120 دقیقه مهاجمان گران قیمت السد که هافبک طراحی به اسم ژاوی را پشت سر خود داشتند، تنها یک موقعیت در جریان بازی روی دروازه آبی ها خلق کردند. قطع توپ های رابسون در دیدار با یاران ژاوی روز سه شنبه که تعداد آن بیش از انگشتان یک دست بود، شاهکار این بازیکن در دیدار با السد بود که جایگاه او را در ترکیب مستحکم کرده است.

 

 

رابسون در دیدار با پرسپولیس روز یکشنبه برای دومین بار حضور در دربی را تجربه خواهد کرد. این مدافع برزیلی که در دور رفت توانست در کنار حسینی دروازه استقلال را بسته نگه دارد، در این دیدار باید با مهاجمان توانمند پرسپولیس مبارزه کند. مبارزه ای که با توجه به حساسیت این بازی، قطعا سخت تر از دو تجربه قبلی خواهند بود و یک اشتباه از رابسون کافی است تا نتیجه ای بر خلاف میل هواداران و استقلالی ها رخ دهد. مدافع برزیلی استقلال در این دیدار احتمالا وظیفه مهار طارمی یا وحید امیری را بر عهده خواهد داشت؛ دو چهره ملی پوش، گلزن و فرصت طلبی که می توانند نتیجه بازی را با یک اشتباه مشخص کنند.