عضو هیات مدیره استقلال: سید جلال پیاز داغش را زیاد کرد

حسن زمانی درباره پیروزی استقلال در دربی هشتاد و چهارم گفت: تمام اعضای تیم بازی منطقی و خوبی را ارائه دادند و مزد برتری خود را گرفتند. فکر می کنم این روند ما را به سمت قهرمانی می برد. حالا استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی تا لحظه آخر لیگ برای قهرمانی می جنگند.

وی افزود: ما در مسابقاتمان سه گل می زنیم و برنده می شویم. موتور استقلال روشن شده است و هیچکس جلودارش نیست. باید همین روند را ادامه بدهیم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تاکید کرد: وقتی در دربی گل اول را خوردیم خیالم راحت بود که می توانیم جبران کنیم. حتی به چند نفری که اطرافم بودند گفتم ناراحت نباشید. پیش بینی من پیروزی ۲ بر یک استقلال بود که در نهایت توانستیم ۳ بر ۲ ببریم.

زمانی درباره خالی ماندن بخش زیادی از سکوی استقلالی ها در دربی یادآور شد: تمام بلیت ها به فروش رفته بود. فکر می کنم تماشاگران استقلال به خاطر ترافیک سنگین نتوانستند به ورزشگاه بیایند! وقتی برای بازی با السد ۱۳۰ هزار نفر به ورزشگاه می آیند قطعا برای پر کردن نصف ورزشگاه مشکلی ندارند!

وی خاطرنشان کرد: هیات مدیره از کادر فنی و بازیکنان جوان استقلال حمایت کرد و حالا نتیجه اعتمادش را گرفته است. از بازیکنان جوان تیم هم باید تشکر کنم. آنها نشان دادند که آینده درخشانی دارند. به مسئولان تیم ملی پیشنهاد می کنم حتما جوانهای ما را مدنظر داشته باشند. حیف است این بازیکنان جوان پشت خط تیم ملی بمانند.

عضو هیات مدیره استقلال در خصوص درگیری سیدجلال حسینی و سیدمهدی رحمتی در دقایق پایانی بازی گفت: حسینی و رحمتی بازیکنان بزرگی هستند ولی به نظرم حسینی در صحنه درون دروازه «پیاز داغ» حرکتش را زیاد کرد تا داور کارت زرد دوم را به رحمتی بدهد. آنها بازیکنان بزرگی هستند و الگوی جوانها به شمار می آیند؛ باید متوجه باشند حرکاتشان زیر ذره بین است.

زمانی درباره پاداش به بازیکنان استقلال برای برد دربی گفت: این هفته جلسه هیات مدیره برگزار می شود و به بازیکنان پاداش می دهیم.

وی درباره صحبتهای مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال پیش از دربی مبنی بر اینکه استقلال و پرسپولیس گرفتاری هایی دارند که ممکن است به محرومیت و کسر امتیاز آنها منجر شود، گفت: ما چهار پرونده از قبل داریم. پرسپولیس هم چهار و تراکتور سه پرونده دارند. خود فدراسیون فوتبال باید به این قضیه ورود و کمک کند این پرونده ها بسته شود. امور بین الملل فدراسیون فوتبال باید محکم پای کار باشند.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا پرونده های در جریان برای استقلال خطرناک است؟ گفت: به ما چیز جدیدی اعلام نشده است. این هفته در جلسه هیات مدیره از مدیرعامل باشگاه می خواهیم که گزارشی در اینباره اعلام کند.

زمانی درباره اینکه ممکن است سیدرضا افتخاری این پرونده ها را از هیات مدیره پنهان نگه دارد، تصریح کرد: بعید است. ما از ایشان خواسته ایم هیات مدیره را در جریان جزئیات پرونده ها قرار بدهد.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در پایان در پاسخ به این سئوال که به نظر می رسد تغییرات در این باشگاه منتفی است؟ گفت: بله، وضعیت خوبی داریم. با این روند در آسیا هم موفق خواهیم شد.