فرشاد دفاع چپ می ماند؟

فرشاد احمدزاده در سه بازى اخیر سرخپوشان به دلیل مشکلات این تیم در دفاع چپ مجبور به حضور در این پست شده است. مساله اى که مطمئنا روى عملکرد او تاثیرگذار بوده و نتوانسته همچون حضور در پست وینگر درخشان ظاهر شود. با این حال نمى توان از تلاش این بازیکن براى برآورده کردن انتظارات برانکو ایوانکوویچ گذشت. شماره ١٠ تکنیکى سرخپوشان در پست دفاع چپ بعد از عملکرد درخشان برابر تراکتورسازى، روز سختى برابر آبى پوشان در دربى سنتى پشت سر گذاشت و زیر فشار انتقادات فراوانى قرار داشت. او اما بار دیگر برابر سپاهان در این پست حضور یافت و نسبت به گذشته توانست بهتر عمل کند، خصوصا اینکه سپاهانى ها در این دیدار با حضور مسعود حسن زاده و مهرداد محمدى فشار زیادى به مدافعان وارد کرده اما در ضربات آخر ناموفق بودند تا خط دفاعى و خصوصا دو مدافع چپ و راست عملکرد مثبتى از خود به جا بگذارند.

 

فرشاد احمدزاده اما از انتقاداتى مطرح شده به شدت ناراحت است و همین مساله هم باعث شد تا برخلاف دیگر بازیکنان که از برد روز گذشته شاد بودند در صفحه اینستاگرام خود  واکنش نشان دهد.

 

احمدزاده که به گواه برانکو ایوانکوویچ یکى از دونده ترین بازیکنان این تیم محسوب مى شود در جدال با سپاهان هم توانست با حضور موفق خود هم در فاز تهاجمى و هم دفاعى روز خوبى از خود به جا بگذارد و اکنون باید دید شرایط برابر الهلال در لیگ قهرمانان به چه شکل خواهد بود و برانکو در این جدال حساس نیز از او به عنوان مدافع سود خواهد برد یا با حضور موفق در فاز تهاجمى روزهاى فوق العاده اش در این جناح را بار دیگر تکرار مى کند. هر چند در روزهایى که تیم ملى در سمت چپ دفاعى تنها میلاد محمدى را در اختیار دارد برانکو نیم نگاهى به این مساله دارد تا این بازیکن بتواند به عنوان شماره ١٠، دهمین ستاره ملى پوش تیمش در لیست تیم ملى شانس حضور را به دست بیاورد. کارى سخت اما شاید با کمى فرصت به این بازیکن، نزدیک و در دسترس.