فیروز کریمی: حالم گرفته است

فیروز کریمی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل پدیده مشهد اظهار داشت:گل اول پدیده روی شانس به ثمر رسید. روی گل دوم نیز شیرازه تیم ما با اعلام پنالتی برای پدیده پاشید. البته ما امروز 8 - 9 بازیکن را نداشتیم و مصدوم و مجروح بودند.از ثانیه اول که قرعه کشی کردیم در جهت موافق باد قرار گرفتیم و آن‌ها از ضربات راه دور استفاده کردند که یکی از آن‌ها به سر عبدالله زاده برخورد کرد و به گل اول پدیده تبدیل شد. گل دوم هم زمانی که ضربه کاشته برای پدیده اعلام شد بعد از گذشت هفت هشت ثانیه پنالتی برای آن‌ها اعلام شد که همین مسئله باعث شد که شیرازه تیم ما از هم بپاشد.

وی ادامه داد:ما با استفاده از نیروهای جوان‌مان، حسین و محمد را در دفاع میانی استفاده کردیم. محمد هم پس از گذشت ۳۰ دقیقه اشاره کرد که دیگر نمی‌تواند به بازی ادامه دهد. کمبود بازیکن، کم آوردن بازیکنان درون زمین و از هم پاشیدن شیرازه تیم‌مان به خاطر عقب افتادن باعث شد که ما شکست بخوریم ولی با همه این اوصاف ما زمان را در اختیار داشتیم.

سرمربی صنعت نفت افزود:فشار تماشاگر باعث شد ما دچار مشکل شویم.ما در بازی های آسیایی 3 بر صفر از الاهلی تا دقیقه 60 عقب بودیم اما در نهایت 5 بر 3 بردیم.اینجا اما مجال ندادند و سنگ پرتاب کردند.ما امروز به زور 11 نفر شدیم.من به خاطر سنگ پرانی از کنار زمین فرار کردم.

وی ادامه داد:اگر قرار باشد تماشاگر التهاب داشته باشد به تیم خودش لطمه می زند.هیچ کامپیوتری نمی تواند پیش بینی کند که برزیل 7 بر صفر مقابل آلمان شکست می خورد.برزیل در آن بازی بدشانسی نیاورد اما ما در این بازی بدشانسی آوردیم.

سرمربی صنعت نفت خاطرنشان کرد:در بازی استقلال خوزستان کارشناسان گفتند که در هنگام یک بر صفر،ما یک پنالتی طلبکار شدیم.این اتفاق کمرشکن بود.با وجود همین مدافعانی که گرفتیم، همین الان هم کمبود دفاع داریم و امروز اصلا دفاع نداشتیم. جمعاً مدافعان میانی و کنار ما 5 نفر بودند و هیچ بازیکن ذخیره‌ای نداشتیم. از روز اول هم تلاش کردیم که این نقیصه را جبران کنیم.

کریمی افزود: این تیم با قلب مردم گره خورده و شخصیت‌ها و مسئولان کشوری و مذهبی دنبال سرنوشت تیم هستند.حالم گرفته است؛ تماشاگران فکر می‌کنند از ما متعصب‌تر هستند. دستمان خیلی بسته است. مسئولیت باخت هم با من است.