یک تیر و سه نشان الاهلی با شکست استقلال

در یکی از حساس ترین بازی‌های  هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا دو تیم الاهلی  و استقلال به مصاف هم رفتند و در نهایت این نماینده امارات بود که توانست روی درخشش مهاجم سنگالی خود بازی را با نتیجه دو بر یک به سود خود به پایان برساند.

طبیعی است که رسانه‌های اماراتی از این پیروزی الاهلی خوشحال باشند. روزنامه سرشناس الامارات الیوم از سه دستاورد بزرگ پیروزی الاهلی برابر استقلال سخن به میان آورد و نوشت: پیروز شدن در گام نخست، شکست دادن جدی‌ترین گزینه صعود و شارژ روحی بازیکنان برای ادامه‌ رقابت های سه دستاورد بزرگ پیروزی برابر استقلال به شمار می‌آید.

این روزنامه اماراتی پیش از این دیدار هم از الاهلی به عنوان گربه سیاه استقلال یاد کرده بود و به دو شکست قبلی دیگر منصوریان برای این حریف اماراتی اشاره کرد.

استقلال با این شکستی که تجربه کرد کار سختی برای صعود به دور بعد دارد. آبی پوشان پایتخت باید در دیدار دوم خود به مصاف التعاون عربستان بروند که در دیدار نخست خود توانست با یک گل لوکوموتیو ازبکستان را از پیش رو بردارد. شاگردان منصوریان اگر می‌خواهند شانس صعود به دور بعد را داشته باشند باید در این دیدار به پیروزی برسند.